Rozsiahlo strhnuté a pomotané vedenie: ako vždy, ako sme si už zvykli v okolí BA, žiadna NAD sa nekonala, všetko vyčkalo 2 - 3 hodinky, akurát uvoľnili jednokoľajku.
Okrem toho, že mesto kolabuje na cestách, skolabovala aj vlaková doprava medzi BA a Zohorom - nesťahujú sa autobusy z liniek? lebo sa ide zabezpečiť NAD v tomto úseku, keďže autobusy Slovak Lines sú na ... nič.
je úplne jedno, na akej linke jazdia, pre mňa je dôležitý fakt, že ani jedna nie je odstavená a to už je čo povedať, neviem, či taký stav už niekedy nastal, zasa taký prehľad v šalinách nemám ?
Niektoré T3G sú síce v žalostnom stave, ale fungujú a dokážu prepraviť viac cestujúcich komfortnejšie ako K2S, napríklad na L8 počas špičky alebo L7 počas rannej špičky. K2S už v dvojlinkovom variante nemajú veľké uplatnenie, čo si viacerí ľudia nechcú pripustiť.
Škodovky sú na L6 kvôli tomu, že tam na Olejkárskej nakreslili garantované NP spoje. JD ma už len zopár poradí, kde môžu ísť T3P, preto sa už vypravujú minimálne. Na L9 sú tiež garantované poradia, ale platí nepísané pravidlo, že na poradiach Trnávky by mal byť NP voz. Krasňany tam majú svoje poradia kvôli prvému a poslednému spoju (neexistencia spojky na Trnavskom mýte), ale aj kvôli optimálnemu prerozdeleniu služieb medzi jednotlivé vozovne.
Na to netreba ani dve nástupné miesta, nástupné miesto môže byť podľa ZP definované ako obec. Problém je akurát tak v tom, že Czíferskí vodiči nemajú kurz na nové vozä, lebo však sú tu ešte len rok a nebol čas. Pred rokmi som ako Czíferan chodil bežne jazdiť na JD a ako Juráčan zase do Czífera.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
martin9171