Ešte keby tak na L8 išli dupláky... (alebo 29T). Lebo na Juráku sú už pár mesiacov odstavené súpravy T3P...
Nehovoriac o tom, čo som počúval reči že "pravdepodobne" keď tu bude 60 nových elín že cez víkend bude výprava už iba s novými (že aj krasňanskí vodiči budú mať papiere na nové). Potom postupom času kolovala upravená JPP verzia, že nejaké K2S cez víkend predsa len budú musieť ísť von, tak pôjde 4-5 ks na L2... Samozrejme že realita dopadla tak čisto Bratislavsky...
To by bolo ideálne no buď rád že sa na L9 cez týždeň už neobjavujú K2. Jurák pokial nemusí tak už T3 von nedáva preto 29T aj na L6.
Neskôr večer síce predimenzovaná kapacita no to by bola aj pri duplákoch.
Pokial nedostanú aj Krasňany nové eliny bude to tak. Musia obsadiť všetky svoje služby.
Lebo Jurak chcel, to je naozaj padny dovod. Keby vsetky poradia na L9 boli NP tak by na kazdu radialu vychadzala aspon jedna NP linka a cestujuci by nemsuel studovat CP aka elektricka mu pride ale vedel by ze v Dubravke L4, na Racianskej radiale L3, na Vajnorskej L4 a na Ruzinovskkej L9 mu garantovane pride NP vozidlo a to si myslim ze by malo prevazit pri rozdelovani vzidiel a nie kto a kedy by chcel jazdit ak sluzbu, ale to by nasmel byt taky bordel v tomto podniku kde si kazdy robi co chce.
Na križovatke na Šintavskej po dlhšom čase ťukanec 2 áut, blokovaný 1,5 pruhu smerom na Vyšehradskú, začínajú sa tvoriť kolóny, zdržanie zatiaľ cca. 5 minút. Možno, že bude odklon 92/95 v smere na Vyšehradskú.
Petto