Na Kramáre jazdí NAD, (ZV 1063, 1066, 1107, 3409)
tbusy jazdia buď na Hl. Stanicu (204, 209) alebo cez Palisády a Búdkovu (212)
211 je obsluhovaná busom (1063)
V každom "uzle", kde sú blízko seba v pešej dostupnosti viac ako dve nástupiská či zastávky, by existencia ich prehľadného označenia a schéma s mapkou a registrom liniek a smerov mali byť úplnou samozrejmosťou na každom nástupisku. Obzvlášť, ak niekoho napadajú skvelé myšlienky na "zjednocovanie" zastávok typu Kollárovo námestie.
Mozno by stacilo na zaciatok oznacit nastupistia cislami a nakreslit schemu so vsetkymi nastupistami a vylepit ich na zastavky (+Slovak Lines). Podobne schemy je mozne najst pod mostom SNP. Vsimavym to s orientaciou pomohlo.
Ak by sa to nejako zakomponovalo aj do CP, tak by bolo hned zrejme, ci je mozne prestupit na hrane, alebo nie.
Ahojte, ked uz je tu druzna debata o Racianskom Myte, to je naozaj "nahovno" cele.. Chyba minimalne podchod. Kym clovek prejde z "Racianskeho Myta - na Legionarskej" (prestup zo SLovakLines) na zastavku eliny smer Raca/mesto, tak mu minimalne 3ks zduchnu (asponze chodi casto). Skoda ze zastavka 59ky je daleko od elinovej.. Takto mi pernamentne kazde rano zducha pred nosom aj ked meska ?
Racianske MYto je podla mojho nazoru ukazka, ako sa prestupny uzol nema robit..
diky