A v Prahe neboli problemy ? ? Sak tam toho bolo este viac jak tu- kedze seria to bola rovnaka ako nasa 1.seria vrakov 422x a 423x. Skor som narazal na ine meste v CZ,SK kde maju NB18 ale je klud a ticho o nich.
V civilizácii by "Linka s nízkopodlažnými vozidlami" znamenalo, že na linke sú nasadzované len nízkopodlažné vozidlá. Potreba slovíčok "iba", "výlučne" alebo niečoho v tom zmysla znamená poškodenie uvažovania dlhodobou expozíciou Slovenskom, resp. Bratislavou.
Bohužiaľ máš 100%-nú pravdu. Skriňa od SOR-u je taká, aká je, ale tento marazmus je maslo Škodovky, ona je finálnym dodávateľom, ona má podpísanú servisnú zmluvu a ona si je pravdepodobne istá, že ju DPB nebude sankcionovať. Aj v Brne boli svojho času dva odstavené vozy použité ako zdroj náhradných dielov, ale uznaj, že je to naozaj alarmujúce, keď viac ako 20% ani nie dvojročných vozov nie je schopných premávky. Zasa končím už otrepanou frázou - desím sa, čo bude pri takomto prístupe s trolejbusmi povedzme o 5 rokov?
Vysvetlivky: vozíček - linka s nízkopodlažnými vozidlami. Chýba mi tam slovíčko "iba", alebo "výlučne" alebo niečo v tom zmysle.
Aj u nás sa predpokladá, že keď je vozík pri čísle linky, tak je celá linka NP. A potom pozrieš poznámku a zistíš, že to nutne tak nemusí byť,..
Petto