kiezby, ale ini kolegovia L99 predtym a ani potom tento problem nemaju, stava sa to prave s L99, ktora ide o tomto case, cestujem danym usekom dennodenne niekolko rokov vratane zavedenia elektricky a ani po zmene cp v septembri s tym nebyval problem ako posledne dva tyzdne, preto logicka otazka, ci je na trase novy sofer...
Treba napisat sťažnosť na dopravný inšpektorát aby prerobili nastavenie na semaforoch aby keď dostane BUS guličky v Bus pruhu na odbočenie do prava tak aby mal zelenú aj na križovatke Bosakova tým by stihol aj zelenú na Farského.Spustenim trate do petrzalky prerábali nastavenie na Farského ktoré nie je zosynchronizovane s ostatnými križovatkami v blízkosti.
chcem sa spytat, na trasu L99 s prichodom mlynarovicova 07:33 bol nasadeny novy sofer? nabera meskanie nielen 2-3 minuty, spolu s riadenou krizovatkou dorazi na farskeho 07:38, ludia samozrejme nestihaju prestup na elektricku, a mne sa za poslednych 14 dni nepodarilo ani raz chytit nadvazujuci spoj L80 na zastavke zst petrzalka
ako je to mozne? L80 z kollarka cez novy most meska maximalne 1-2 minuty a L99 z ovsista az 3-4 minuty?
Uz to nie je aktualne, ale aspon pre informaciu - vcera sa lokalne opravoval sivy nater vozovky Stareho mosta za plnej premavky. (prekvapuje ma, ze po ani nie roku to uz bolo v neporiadku)
Podla ktorych predpisov? Podla normy D1/1 "S ohľadom na klimatické podmienky je vodič povinný vytvárať vykurovaním alebo vetraním tepelnú pohodu v priestore pre cestujúcich vo všetkých typoch prevádzkovaných vlakov (u spriahnutých súprav vozidiel tepelnú pohodu v celom vlaku) podľa vlastného uváženia.. Povinnosť vykurovať vlaky nariaďuje vodičom dopravný dispečing, ak vonkajšia teplota klesne pod + 5°C (pri výjazde z vozovne nariadenie dopravného dispečingu vodičom oznamuje zmenový výpravca). V odôvodnených prípadoch môže dopravný dispečing vykurovanie vlakov upraviť."
Po vonku nechodíš a nie si k tomu adekvátne oblečený? Z postele šup rovno do električky a z električky do vykúrenej kancelárie? Mimochodom, akú súvislosť má choroba a zima v električke? Dovolím si upozorniť, že aj keď sa tomu ľudovo hovorí prechladnutie, so zimou to nemá nič spoločné. To by otužilci a ľadové medvede boli najchorobnejší - a nie je tomu tak.
Aj keď bude mnoho ľudí protestovať tak pravidlá treba dodržiavať. Vodič môže pustiť kúrenie až keď je 6 stupňov celzia a menej. Uvedomujem si , že teraz je na Slovensku populárna arogancia, chrapúnstvo a človek ktorý sa správa podľa pravidiel nie je cool, ale v tomto prípade veľmi chválim vodiča , ktorý nepodľahol cestujúcemu a zachoval sa podľa predpisov.
"6857 na 212 vnútorný digitálny displej neukazuje názvy zastávok, len tie farebné guličky v ľavej časti obrazovky"
Potvrdzujem, no dnes popoludní v smere z Kramárov na Patrónku sa na Magurskej zrazu názvy zastávok zjavili a všetko fungovalo minimálne po Patrónku. Ráno v smere do centra boli od Patrónky displeje len guľôčkové bezzastávkové, ale prípadné neskoršie nabehnutie neviem potvrdiť ani vyvrátiť.
Kurenie v MHD v Bratislave...dnes rano o 6:15 som sa spytal sofera elektricky, ci by sa dalo zakurit aby bolo teplejsie. Odpoved bola, ze "je to centralne vypnute". Chcem sa spytat, co sa s tym da robit, lebo vonku chladno, v elektricke chladno, to je tak na prechladnutie. Vymeskat v robote kvoli chorobe, to je strata penazi a zial pre niekoho aj strata prace!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viko