Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zavinacsk #158033:
ZV. Buď rád, že to je hradené, môj.
Nízkopodlažná klimatizovaná 2653 na 83ke smer Technopol ?
Reply on: TeBeCe #158031:
tak nakoniec sa ju podarilo dostat do stavu odtiahnutelneho az teraz, prave pod Lafranconi smer vozovna.
Reply on: Trammat #158030:
po 19. odtraktorovana do vozovne
Premava nam 33/3? Minimalne medzi 16 a 17 stala odstavena na krizovatke pred molecovou smerom na kopec a nevyzerala, ze by mala v plane sa vratit na linku.
95/3 - 4222 od 16:52 Aupark ►Vyšehradská nepremáva pre PV (únik oleja) pravdepodobne tam stojí doteraz ?
Reply on: zavinacsk #158025:
Raz mi vodič v narvatom nočáku vtedajšej linky tuším 139 povedal, že ma nepustí prvými dverami von a ani nepustil. *****sky sa potom divil, že sa musel na konečnej električky otáčať a viezť ma späť.
Reply on: Ttom #158024:
Ty máš nejakú prax vodiča autobusu? Tým by celá táto tvoja téma bola ešte nepochopiteľnejšia.
dnes nejaky zacvik na B741-ke v dubravke?
Predpokladám, že môj zážitok z busu je niečo úplne iné, ako to, čo tu písal Ttom, ale aj toto sa občas deje...

K zastávkam na znamenie a tlačidlám STOP - začiatkom roka sa mi stalo v dlhej SORke, že STOP tlačidlo pri tretích dverách nereagovalo. Zastávka bola ešte ďaleko, tak som prešiel k druhým dverám a stalo sa to isté. Tak som prešiel dopredu, pri prvých dverách rovnaký problém, tak som porušil zákaz komunikácie s vodičom počas jazdy a poprosil som ho slovne, či môže zastaviť na najbližšej zastávke (Štepná), keďže nereagujú dopyty. Jeho arogantná reakcia ma udivila - vraj o dopytoch vie a keď nejdú, on zastavovať nemusí. Ignoroval teda Štepnú aj Homolovu a zastavil až na Pri kríži. Nakoniec som to vyriešil s dispečerom, ktorý sedel v aute na konečnej. Ten sa mi ospravedlnil, povedal, že ten vodič je problémový a že to hneď vyrieši. Odvtedy som ho v žiadnom buse nestretol.
vidim, ze motivacia pisania mojho prveho prispevku sa minula ucinkom - ja nemienim zvalovat vinu za svoju prechadzku, pozdravil som vodica, dufal som, ze ak si to nahodou precita, tak nabuduce by mohol prejavit viac ohladuplnosti ... jedna vec, ktora mne na ludoch vadi, je ked niekto niekomu spravi nieco naschval (o com som skalopevne presvedceny, ze to tak v tomto pripade bolo)...mozete samozrejme polemizovat o rychlosti, akceleracii, nesedel som prvykrat v aute/buse ci uz ako vodic/cestujuci , aby som nevedel priblizne akou rychlostou ide a ci dokaze bezpecne zastavit...nikoho som svojimi prispevkami urazit nechcel, kludne si ma uminuskujte aj na -20, ked vam to robi dobre ? peace
Dnes dopoludnia v Dúbravke na 99% dispečerský hjundaj (predpokladám podľa EČV) zapožičaný tíví džoj pre účely nakrúcania vo fejk-policajnom prevedení.
Reply on: Ttom #158016:
Ja ti pekný večer neprajem. Prajem ti, aby si nemohol spať a rozmýšľal nad tým, aké momotiny si tu natliachal.
Blúzniš tuná čosi o tom, ako mal vodič na 30 metroch vrátane reakčnej doby bezpečne zastaviť, z prsta si tu cuciaš merania rýchlosti, klameš o akcelerácii autobusu Mercedes-Benz F1, že pri prudkej akcelerácii padali cestujúci atď.
Ale v skutočnosti ide len a len o to, že si nazazvonil, previezol si sa a teraz sa snažíš hodiť vinu za tvoju prechádzku na kohokoľvek iného, len nie na seba.
Nedali ste znamenie, viezli ste sa ďalej. Tak je to spravne, tak to ma byt, pořadek musi byt. Koniec diskusie.
Reply on: Ttom #158018:
proste chces pocut ze vodic je debil,stuplo mu ego a nezastavil tvojou chybou..peace
Reply on: 810zssk #158017:
som sokovany s tvojej odpovede..? ?
Reply on: Ttom #158018:
Už tu prestaň vyplakávať. Pre budúcnosť: znamenie vodičovi sa dáva včas a všetko bude v poriadku!
Reply on: 810zssk #158017:
uz sa opakujem, ale vysvetlim aj tebe, ze pred prechodom pred zastavkou isiel pomaly, v podstate celu cestu od stepnej nesiel rychlo a este spomaloval.. Uplne v pohode by normalne zabrzdil aj v momente ked ten chalan co bol prvy pri dverach, zmackol tlacidlo..maximalne by zabrzdil druhymi dverami pri oznacniku, co vodici robia na homolovej bezne...nebol absolutne dovod na to prudke zrychlenie a ludia skoro popadali vtedy ( takze vtedy to je asi dovolene, len pri brzdeni nie)..velka vacsina cestujucich chcela vystupit tam, co aj vizualne dala najavo presunom k dveram, takzeneslo o par ludi v "risi snov".. btw k hromadnemu mackaniu tlacidiel stop - to uz som si tiez vypocul nadavanie z kabiny..
Reply on: Ttom #158008:
Veru, pozabijat zakaznikov by bola ukazka prozakaznickeho pristupu, ze? Uz som zazil par prudkych brzdeni kvoli takymto expertom a rozhodne na zaklade danych skusenosti povazujem za prozakaznickejsie riesenie ze vodic pojde dalej, nez ze necha ludi lietat po vozidle kvoli par ludom co sa zabudli v risi snov.
dispecerske forum je myslim urcene na vyjadrenie aj pochvaly/kritiky vodicom, ja som svoj postreh napisal, ci s nim suhlasite alebo nie..tak ako som sem napisal aj pochvalu vodicovi pred rokmi, ktory mi zastavil mimo zastavky (porusil predpisy), tak som napisal aj kritiku soferovi, ktory keby chcel zastavit (aj bezpecne), mohol..navyse neverim, ze sa nepozrel v spataku, ze mu tam stoji polka vozidla a smeruje k dveram (v prednej casti)...plus to dupnutie na plyn bolo uplne evidentnym danim najavo, ze naschval nezastavi (nakolko tak v priebehu cesty od SAV ani raz nezrychlil)..diskusi o spravani vodicov k substratu a naopak uz tu bolo vedenych plno, takze prajem pekny vecer, najma Tebe S499 ?
Reply on: Ttom #158010:
Skôr utrpelo tvoje ego, že si sa musel prejsť, tĺčik, čo?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement