Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Bavor #157794:
Plný súhlas!
Reply on: S499.1023 #157790:
Áno, otočíš v meste niektoré vozy a tie potom budú aj tak chýbať vo svojej časovej polohe, takže sa aj tak skôr či neskôr budú musieť napojiť do svojho času podľa grafikonu.
Čo je to dlhšie? Podľa teba kedy treba hneď odklon? Keď príde k nehode okamžite odkláňať? Pokiaľ je predpoklad, že to do pol hodiny nie je možné obnoviť, vtedy treba začať asi s odklonom. Dispečer, po príchode musí vyhodnotiť situáciu a odhadnúť, či je potrebný odklon, alebo nie. Do polhodiny to asi nemá ani význam. Treba si uvedomiť, že vo výprave nemajú dispečeri žiadne záložné vozidlá k dispozícii, treba sťahovať z premávkových liniek čo som videl a to znamená, že to zas zobrali čakajúcim cestujúcim a ďalšia dôležitá vec, služby vodičov a ich striedania. Toto všetko treba mať na pamäti. Môj otec robil v DP a tak viem trošku ako to tam funguje. ?
Reply on: Petto #157787:
Veď ono to je aj teraz tak, keď je niečo v Karlovke alebo v Dúbravke tak sa na Trnavskom mýte niečoho čo ide ďalej ako na Zátišie proste NEDOČKÁŠ.
Aktuálne Bulharská z dôvodu dopravnej nehody neprejazdná a preto odklon linky 65
Reply on: S499.1023 #157790:
Ano, zdravy rozum to vravi, ale v BA to trva dlhsie dispecerom kym nieco sofistikovane vymyslia ?
Reply on: Petto #157787:
Prečo by mali stáť pol hodiny? Však všetky vozy, ktoré ešte nevošli na postihnutú radiálu, sa začnú točiť v meste alebo sa presmerujú na inú radiálu.
Podľa všetkého aj 4223 nám vstala z mŕtvych - 92/11
Reply on: Petto #157787:
Jednolinkový variant nie je iba o zmene čísel a trás. Ale je napr. aj o lepšej práci dispečingu (zrejme s personálnym posilnením). Doprava do Rače a na Vajnorskú sa dá riešiť aj napriek neprejazdnému nábrežiu.. (aj keď nie úplne polnohodnotne podľa CP, ale nestáli by pol hodinu..)
Reply on: Max #157782:
a teraz si predstavme ze mame 1linkovy variant na radialach (kv 2 linky),tak tento prestoj by sa preniesol do dalsich 2 radial, dajme tomu racianska a vajnorska komplet by stali polhodinu a to sa opakuje pomaly den co den ?
Reply on: Trammat #157785:
Kvoli rozbitemu svetlu? ?
Reply on: Petto #157779:
Vodic v BMW prehliadol semafor?
7602 zrejme dojazdila tym padom.
Reply on: richardhudec #157783:
Plna L4 nie je pre mna lakadlom (na l6 nemam stastie vacsinou ) a meskania na 133 uz nie su horsie ako 10 minut
Reply on: Petto #157779:
Prečo chodíš 133?!?!?! To je zlá linka, máš chodiť električkou 😃
Reply on: Petto #157779:
Už je to obnovené, treba rátať s veľkým meškaním spojov...
Aktuálne na 83-ke vynechané 2 spoje po sebe, je tam 42 minútová diera. Ďalší spoj už mal problém pobrať ľudí z Drobného smer Technopol
Reply on: Petto #157779:
Tak prestoj obojsmerne...
Reply on: Mike #157777:
7602 do bmwcka na priecesti pri pko...auto jak konzervav kolajisku smer mesto..pekny rachot a prach ...deticky a ja v 133 sme to malo live pri stati na urovni pko zastavok
Reply on: Mike #157777:
A teraz pre zmenu prestoj el. PKO smer Karlovka.
Aktuálne zrejme nejaký drobný prestoj elín na križovatke pri Chatamovi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement