Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Max #156852:
Okrem toho aj ZV 4265 a tiež 4111 s tabuľkou ZV - čo tie tabule boli niekde v akcii v Lidli?
Na linke 94 videné ZV 4222 - vyzeralo to celkom zaujímavo 🙂
Aj 22.3. vynechany spoj L84 o 5:42 Sust smer Dubravka...
Reply on: Jadran #156841:
Je rozdiel medzi podnetom a sťažnosťou. Sťažnosti musia mať spĺňať formálne náležitosti podľa zákona o sťažnostiach a pokiaľ ich spĺňajú, tak orgán je povinný ich vybavovať a informovať sťažovateľa o výsledku prešetrenia. Pokiaľ sťažnosť nespĺňa náležitosti, ktoré by spĺňať mala (meno a priezvisko, adresa, predmet sťažnosti a podpis), tak sa odloží (čiže povinne sa ňou nezaoberajú). Podnety nerieši žiaden zákon a preto je na úvahe orgánu, či na nich bude reagovať alebo nie.
Reply on: 810zssk #156847:
A aky to ze ma byt dopravny prikaz???
Reply on: 810zssk #156845:
Toto je mantra všetkých modrogumných firiem. Ja mám o dva týždne stretnutie dopravcov na sieti ŽSR a už sa teším na okrídlené "Nie sme povinní...".
Reply on: martinah #156846:
Pokial viem, povinnost umoznit prestup medzi vozidlami bola opakovane urcena dopravnym prikazom.. zial, prax je aka je 😞
Hej, na tomto vidiet aky ma firma proklientsky pristup a ci je ochotna ist aj nad ramec zakonu alebo sa alibisticky vyvlecie z toho a nie je ochotna popracovat na komunikacii. Nastastie vacsina soferov nezdiela tento pristup a mnohokrat milo prekvapuju.

Este tak zaviest pravidlo prestupovania medzi busmi v pripade, ze sa ocitnu v rovnakom momente na zastavke, pretoze toto zatvaranie dveri pred nosom a dupnutie na plyn skutocne nechapem. Zjavne to treba zaviest ako smernicu, pretoze ochotnych soferov v tomto je malo.
Reply on: Jadran #156844:
Stanovuje. Ale pokial nie je staznost dorucena mailom elektronicky podpisana, tak ju firma riesit nemusi.

(7) Ak sťažnosť podaná v elektronickej forme alebo telefaxom nie je podpísaná a sťažovateľ ju do piatich pracovných dní od jej podania nepotvrdí vlastnoručným podpisom, sťažnosť sa odloží. Lehota na vybavenie sťažnosti začína plynúť prvým pracovným dňom nasledujúcim po dni doručenia písomného potvrdenia. Ak písomné potvrdenie obsahuje iné údaje než sťažnosť podaná telefaxom alebo v elektronickej forme, orgán verejnej správy sťažnosť podanú telefaxom alebo v elektronickej forme odloží.
Reply on: 810zssk #156843:
Povinnosť riešenia sťažností a iných podnetov vo vzťahu zákazník vs. poskytovateľ nestanovuje nejaký zákon? ?
Reply on: Jadran #156841:
Bohuzial povinni nie su a casto to ani neriesia.
Reply on: Jadran #156841:
skusim, uvidim, budem rada, ked sa v tomto trochu oprasia, podla informacii uvedenych na stranke zatial stale trvaju na svojom povodnom, http://www.dpb.sk/podnety/vybavovanie-staznosti/
Reply on: martinah #156840:
Musia riesit kazdy podnet, ci uz to pride mailom alebo postou a su povinni na vsetky i reagovat.
Reply on: Petto #156838:
vsak prave, aby vobec riesili podnet, treba zaslat postou, v dnesnej dobe to vyzera skor ako umysel znizovat si statistiky staznosti, pretoze nie kazdy vysoli postovne, odcaka rady na poste za ich chyby s velkou pravdepodobnostou zamietnutia
Reply on: Jadran #156837:
super, vdaka za kontakt, pisem
Reply on: martinah #156836:
Zasiela sa emailom, ale zrejme reaguju az ked im to pride postou. Oni este ziju v 18storoci. Email maju asi len na archivaciu ?
Reply on: martinah #156836:
vnutorna.kontrola@dpb.sk

Maju 30 dni na odpoved, ale vacsinou sa drzia tejto lehoty.
Reply on: Petto #156835:
Pravidelne vidim toho isteho a verim, ze sa tu pohybuju aj ostatni soferi. Inak dp uz zmenil formu podania staznosti pisomnou formou iba cez postu alebo sa uz modernizoval aj v tomto?
Reply on: martinah #156834:
Len tak medzi recou / pravdepodobne je tam kazdy den iny sofer - ked si napisala sem prispevok na 4 riadky, tak zvladnes aj kratsiu staznost na www.dpb.sk . ?
Zdravim, mate prosim niekto moznost odkazat kolegovi L80 do Kopcian, ktory pravidelne niekolkokrat do tyzdna dlhodobo prichadza na zastavku zst petrzalka miesto 07:33 minutu az dve skor, aby s tym prestal a zacal jazdit podla harmonogramu? Pravidelne nepocka ani na prestupujucich prichadzajucej L99, zavrie dvere a ponahla sa prec. Tiez sme pracujuci podobne ako on, ktori platia nemale cestovne a snazia sa dostat vcas do prace. Pochopim ak sa stane parkrat, ale nie systemovo dlhy cas. Vdaka za pretlmocenie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.