Nie posledné svoje smeny mávam 716 lebo moje pridelené je v servise,iba z voľna mávam bars čo ? obvykle však Sprintera,keďže ja s mojou výškou trpím v Transporteri ☺
S tými mamičkami máš nenormálnu pravdu... Ja ich vnímam jak najväčšie zlo už pomaly všade - je úplne jedno, či na ceste, v mhd alebo v obchoďáku, proate mám pocit akoby im to decko cez prsníky vysalo mozog z hlavy... Takto na jeseň presne pred piatimi rokmi zabila mamička s dieťatkom v autosedačke vzadu mamu na priechode môjmu spolužiakovi. Na štvorprúdovej ceste sa s ním pred priechodom musela mazliť a nevšimla si, že sa blíži k priechodu a spoza auta vo vedľajšom pruhu vychádzajú pustení chodci... A ostatní sa stihli rozpŕchnuť, pani, ktorá bola vtedy po úraze už uskočiť nedokázala... ?
Heh veď viem,niektorí sú riadni salámisti ? raz za čas sa musí stať,že prasknú nervy až tak ako mne,ale zase ja vyskočím z auta...Ako by to vyzeralo keby tak vybehol šofér trolejbusu alebo autobusuuuu ? takú akciu by som chcel vidieť ? každopádne na svoju obhajobu si dovolím tvrdiť,že som relatívne kludný vodič,zahreším si asi ako každý,ale to je všetko...Hentaké situácie ťa vytočia keď ich zažiješ už asi tretí krát v ten istý deň a pritom si nikoho neohrozil,len plachtíš na červenú ☺
Neboj, nie všetci vodiči MHD sú takí nerváci ? Aj keď Tebou popisované situácie zažíva každý, niektorí to zvláadajú so stojickým kľudom a iným si stačí zanadávať v kabíne ...
#155539 forester: toto ma naučil jeden známy a tiež sa mi to viac krát vyplatilo. Keď meškáš 2,3 možno 5-6 minút chápem že nečakáš dobiehajúcich, lebo ochvíľu po Tebe ide ďalší spoj (závisí od linky a intervalu) a navyše Ty sa snažíš skrátiť meškanie, aby ľuďom vyšli prípoje resp. nadväznosti s ktorými počítajú. Ale akonáhle je meškanie 8,10 a viac minút ľudia svoje prípoje už určite nestihnú, meškanie moc už neskrátiš, akurát budeš mať kratšie čakanie, alebo možno Ti hrozí že by si prišiel o prestávku.
Ale pokiaľ meškáš 20, 30 a viac minút, ako bolo posledné týždne v meste, a v novembri a decembri to bude opäť, tak CP so všetkými prípojmi nadväznosťami a prestávkami je iba zbytočný zdrap papiera, takže chodíš ako vyjde a prestávky čerpáš aby si splnil zákonník a to je všetko. A kľudne môžeš hocikde hocikoľko čakať dobiehajúcich, či meškáš 41 alebo 43 min, to je už úplne jedno. A do svojho CP sa dostaneš tak okolo 19:30, resp. po 20tej ...
Zatrúbiť na zaspatých na semafore ma svoje opodstatnenie,hlavne keď sa všetci hrajkajú na mobiloch a píšu správy/telefonujú alebo milé ctené mamičky sa venujú deťom v autosedačke a nesledujú poriadne premávku...Matka s deckom v aute je veľké nebezpečenstvo a o dúchodcoch ani nehovorím ? a rovnako mi chceš povedať,že si v živote nezatrúbil a nevyblikal niekoho kto ťa hrubo obmedzil a skoro spôsobil nehodu...
Ten kto 8 alebo 12 hodín denne nešoféruje po Bratislave a okolí to predsa nemôže pochopiť ? dennodenné jazdenie a stretávanie obmedzených dementov na ceste človeka jednoducho vytočí a má sto chutí vytiahnúť tých ľudí z auta a dať im zo dve výchovné zprava zľava ? včera ma napríklad jeden taxikár tak obmedzil,že som ho na križovatke Vajnorská - Krížna (Trnko) skoro vytiahol z auta!Jak ma videl keď som vyletel zo sanitky,tak sa zamkol privrel si okno!Ešte sa ma arogantne a vulgárne spýtal či mi vadí,že bol rýchlejší jak ja (na červenej),podotýkam,že som odbáčal zo Škultétyho a videl som tú červenú a na nej stojace autá,takže pianko načo "piecť knedle"...Zaradil som sa pekne do pravého pruhu,kuknem do späťáku dám smerovku do ľava,že sa zaradím do pruhu,ktorý neskôr smeruje na Karadžičku a do toho henten dement sa vyrútil zo zadu,už som bol skoro v tom pruhu,reflex našťastie nepustil a zabrzdil som na plnú...Keby mal prisahám otvorené okno tak vytiahnem za krk von prašivého psa taxikárskeho!Ešte mal aj zákaznika,ktorý čumel jak puk!Som ho vulgárne poslal tam kam patrí a s nervami sadol do auta!Hustý bol za tým oknom jak majster sveta,ale by mal odomknuté dvereeee...By vyletel na cestu jak handra ? niekedy sú dni,že fakt máš štastie a nikto nič,jazdíš si bez najmenších problémov,ale v poslednej dobe je to žiaľ katastrofa!
ad1 - v čom je bezpečnejšie vytrubovať? Čomu to akože pomôže, ako to zachráni situáciu, že zbytočne vystrašujem všetkých okolo mňa?
ad2 - poznám osobne niekolko vodičov, čo takisto točia volantom také isté 10-hodinové služby a nemajú chorobné nutkanie trúbiť po všetkom, čo im cestu skríži, čím to bude, nevieš?
ad3 - nikto nikoho nenúti vyčkávať na nikoho; zastavím, otvorím, nechám substrát vystúpiť a nastúpiť, zavrem a idem preč. Ak niekto nebol na zastávke, tak bohužial.
Niekedy je fakt bezpečnejšie trúbiť a byť za blbca ako mať rozbitý autobus,kysnúť na ceste a čakať na nehodovku a to aj keď z druhého viny.Zavretie dverí pred nosom to je zase s iného súdka ale treba to brať objektívne, šofér na to môhol mať iné dôvody ktoré v danej situácii vyzerajú v jeho neprospech.
Nechcem tu robiť obhajcu, tiež ma to vytáča ale skús sa vžiť do šoférovej kože keď 10 hodín točí volantom v týchto zápchach a potom a potom maj sociálne cítenie a vyčkávaj každého s niekoľko minútovým meškaním.A že ťa trápia nejaké kĺby tak to je už na inú diagnózu.
6845 dnes 212 , popoludňajši spoj , divoká jazda, zavretie dveri dôchodkyni pred nosom na kramaroch, vytrubovanie po autach v zacpe. To kto tam sedí aký závodník? Takto sa rozmlatia tie klby.
Mňa dnes príjemne prekvapilo, že doobedný vodič jednej novej jednosmernej Škody na linke 4 na zastávke Lafranconi zahlásil cez mikrofón cestujúcim "Dobrý deň vážení cestujúci, ... Jesenského je neprejazdná pre električky ... Ďakujem.". Čiže informoval, že ide cez tunel a od zastávky Kamenné nám. sa napojí na svoju trasu.
Ozaj, Regiojet nechce na trase smer Dunajská Streda a Komárno zainvestovať do hlásičov? Zdá sa mi zvláštne, že stanice vyhlasuje naživo rušňovodič. ? V Rakúsku na starších vlakoch (Bratislava - Marchegg - Wien) vyhlasuje stanice naživo sprievodca.
Peon
Ozaj, Regiojet nechce na trase smer Dunajská Streda a Komárno zainvestovať do hlásičov? Zdá sa mi zvláštne, že stanice vyhlasuje naživo rušňovodič. ? V Rakúsku na starších vlakoch (Bratislava - Marchegg - Wien) vyhlasuje stanice naživo sprievodca.