Vypytaj si cisla, rekord bol 17-18 odstavenych, a bolo to viac dni (mozno viac tyzdnov). (Dovod, zacali praskat nadrze s mocovinou). Teraz je to obcas 12-13 odstavenych.. Neviem, ako je to presne tieto dni.
Trnavka ma vypravit kazde rano (bez vozickarskych liniek) 27ks 12-metrovych vozidiel, na stave ma na to 33ks. Z tych 27ks je celodeniek 25ks (2x80 + 3xX13 + 4x87 + 14x50 + 2x28), zvysne 2 poradia su vhodne aj pre vozy na opravu v medzidieli (28/5,6).
Petrzalka ma vypravit kazde rano 39ks 12-metrovych vozidiel, na stave ma na to 45ks (+2 Ik).
Preco Petrzalka dokaze naplnat strukturu, ale Trnavke sa to dlhodobo nedari? Su vari UW na Trnavke kazovejsie ako tie v Petrzalke? Alebo to zachranuju zanovne Citelisy z Petrzalky?
A len dufam, ze nie je pravda, ze z 30 novych UW niekedy na poruchy stoji 10ks..
No nejaký rukopis výpravcu sa niekde určite premietne, teda určite v čase keď nie je dosť vozov predpísanej kapacity.
OK, nedodržiavajú sa úľavy (ak teda išli formou príkazu), ale aké delené pre urbanwaye by teda ostali? Keďže údržby sa robia cez medzidiel a niektoré poruchy sa tiež odstránia cez medzidiel. Takže môže byť, že je k dispozícií menej UW, ako je v štruktúre a ešte z toho majú ísť 3-4 na delené.
Len skoda, ze na 1.kolone ktosi asi nedocital predpisanu strukturu vypravy.. Na x13 patria 12m vozy a 10,5m vozy maju byt na 28/4, 80/3, 80/9 rano + 50/15-18 odpoludnia. To su vhodne urcene poradia, kde chybajuca kapacita bude najmenej boliet.
Pokial je odstavenych este viac Citelisov, beriem improvizaciu, avsak nie dovtedy, pokial niekto nedodrzi ani len tu ulavu, ktoru ma k dispozicii.
Inak, pekne vidiet, ako sa v 4-dnovych cykloch strieda rukopis jednoltivych vypravcov pri rannej vyprave - jeden dava stabilne 10,5ky na X13, druhy prioritne na 87, dalsi dvaja nahodne kombinuju na kazdu linku nejaky. Aspon takto to pozorujem za posledne obdobie v uliciach.
Mike & TeBeCe: Ano, na krizovatke Saratovska x Drobneho tam vhuplo auto, ale nastastie len prednou napravou, takze sa ho za pomoci policie podarilo sikovne vytiahnut, zdrzane boli iba 3 elektricky do 6 minut.
Čo už, "inteligent" sa nezaprie. Clovek si sadne s bielym trickom a hned cely chrbat zaspineny. Hned by som mu dal zubnu kefku, kybel s kvapkou saponatu a povedal,ze budes tu dokial cela elektricka nebude cista. Urcite by si to nabuduce rozmyslel...
Fungovať by mal podľa všetkého,keďže monitory v kabíne vodiča idú a prepínajú obraz.Aspoň čo som sa viezol v 29/30T,tak šli.Otázka správna,či to niekam ukladá,ale to by bol načisto fail keby sa neukladal záznam z kamier ☺
Tomu dementovi,ktorý počarbal jedno zo sedadiel (na zadnej plošine) v chrumkavej voňavej 7414 by som ruky dolámal ? ? pred malou chvíľou som s ňou šiel z Kapucínskej na Mariánsku a pozerám na sedadlo pred seba čo nevidím ? nakopať toho zmrda!
Hlavne, že keby sa chcel s legendou rozlúčiť na takto chrumkavej službe bežný smrteľník, tak ho všetci pošlú dop... s tým, že je to garantovane nízkopodlažná linka a turistická linka, navyše na OlejKÁRsku, kde dvadsaťročný vysokopodlažný voz nepatrí.
Rovní a rovnejší.. ?
A teraz sa teším na mínusky od všetkých pätolízačov. ?
Z 30Tich urbanwayov na Trnavke je zvycajne prevadzkyschopnych cca 20, obcas viac, ale casto aj menej. Uz bolo obdobie ze bolo odstavenych 18 vozov z 30. Takže v tom prípade musí ísť niekam namiesto 12 metrového vozu 10,5 metrový. Otázka znie kam, lebo ani 28, ani 50, ani 87, keď príde 10,5ka tak všetkých nepoberie (a v niektorých prípadoch to ani 12 metrový). Neviem ako je to u 80tky, asi ani tam nie je pri tom12m voze nejaká extra rezerva.
TeBeCe