Narazal som na vykapaty 1102 z 32/1, ( vcera tahany aj 2114 z Kuklova). CNG Karosy serble 16xx,26xx su lepsi variant jak TEDOM. TO vsak neplati cez vikend, kde nemaju co hladat vo vyprave pri existencii 32ks NB18 na 2.DP.
Včera aj dnes viacero krátkodobých výluk na Mliekarenskú pre 207 a 209, každú chvíľu padajú nejaké väčšie konáre do vedenia na Trenčianskej. Ak je to menší konár tak vodič prvého tbusu zastane a odsstráni ho, ak je to väčší, tak sa volajú hasiči a tí ho dajú preč. Aktuálne je spadnutý nejaký väčší, takže sa tam opäť stojí.
Nič nezaplatiť. Ani neukázať žiadny doklad. Nech zavolá políciu a dovtedy budeš mať čas nájsť si to na webe dpb, alebo zavolať na infolinku dpb, prípadne iný relevantný zdroj...
Nebolo k dispozícií vozidlo predpísanej kapacity (15m), tak tam išlo vozidlo vyššej kapacity. To je ok.. To, že väčšina plyňákov vydrží premávať maximálne 3 hod vkuse a z nich mnohé ani to nie už je iná vec..
Co ma vlastne urobit cestujuci, ktoremu palicaty revizor odmietne uznat (len) vodicak? Poziadat ho, aby si zavolal na dispecing? Zaplatit pokutu asi nie je vhodne, kedze dodatocne sa vodicakom preukazat neda.
No a ja už som si dnes veselo cestoval "iba" s vodičákom. Ešte šťastie, že som na revízorov šťastie nemal, lebo električenku nemám a lístky som si dnes teda nekúpil. Inak, chcel by som ešte pochváliť slečnu vodičku na 9ke, vozidlo 7935+36, veľmi príjemná a pohodlná jazda, ani sa mi vystúpiť nechcelo.
N/A