92 je jedna z najdlhších liniek, tak možno práve tam má klíma zmysle, keď ideš na dlhšiu trasu a nie, že na 2 zastávky aspoň nemáš tepelný šok. Ale teraz vážne, niekde sa tu písalo, že je to dočasné, čo je zároveň škoda, nakoľko doteraz mala linka len najstaršie vozy a v určitých úsekoch jazdí dosť plná, najmä po otvorení Borov... tak klíma sa zíde. Inak staršie vozy na tejto linke znamenali nie raz pokazenie spoja na diaľnici, čo je o dosť nebezpečnejšie, ako keď sa voz pokazí niekde na okreske v meste,,,,
No,ja som rad ze som ho ani raz nestretol na Os s odchodom cca 6:29 z GA tam sa neda dostat z horneho poschodia k dveram ani ked su 3 vozne,nieto 2, inak co by v beznej premavke znamenalo ze by softver nenasiel 4(3 vlozeny) vozen?
Zdravím, vie mi niekto povedať dokedy budú jazdiť nové SORky s klímou na 92 a staré SORky v meste treba na 93? Na 92 podla mňa nie je potrebná klímová, tam sa pekne vyvetrá medzi Mostom SNP a ZOO a pri Boroch.
Jazdí aj na 15:07. V júni, keď už väčšina žiakov ani nechodí riadne do školy, sa v tom vlaku nedalo ani dýchať: sediaci na schodoch, stáli naprataní do dverí, ale aj hore.
Zatiaľ sa nič nedeje.
V Nových Zámkoch ináč skúšali súpravu s tromi vloženými a jedným riaddiacim vozňom (teda o jeden vozeň naviac), ale softvér nenašiel tretí vložený a ani sa to nedá upraviť. Ako súprava by mohla behať riadne, len proste SW by indikoval stále 2 vložené, čiže bez komunikácie tretí. A tak sa to nebude realizovať a naďalej budú tieto vlaky občas uženormne preplnené.
Systémovosť alá ZSSK, objedná si kratšiu súpravu na potrebu daného dňa objednávky, ale výhľady do budúcnosti sú nejako zahalené do hmly... ?
Nie, jeden z vlozenych voznov ma nieco s brzdami, tak sa zo supravy vyvesil,takto jazdy uz cca 1-2 mesiace,a keby len mimo spiciek on jazdi aj na Os smer NZ s odchodom z BA o 19:07!!!!
6849 ráno na 202 okolo 8:10 hod. odstavená so zloženými palicami kúsok pred križovatkou Košická - Nivy smer ASMN. Blikačky zapnuté, cestujúci fuč a na jednej palici viselo na konci doslova na vlásku to korýtko čo sa priamo dotýka troleja (neviem presný názov tejto súčiastky).
To by som ešte chápal, ale zrovna sa jedná o krátke linky a zároveň krátke služby (aj keď v prípade 29 a 43 by som pochopil aj argument, že CNG lebo príroda), navyše na tej 32 sa to zbytočne trápi v tých kopcoch.
Myslím, že je to kvôli stanovenému množstvu CNG, ktoré treba minúť. To vysvetľuje aj víkendový výskyt Tedomov na linkách, kde by inak stačil SOR (52, 69, 153+525, minule dokonca aj 79). A prečo zvolili práve 52 (kde je v poslednej dobe Tedom cez víkend skoro vždy) a nie dlhšiu a vyťaženejšiu 56 asi nechápe nikto.
Aky je dovod neustaleho vypravovania Karos na vikendovu delenu 32/3 a napriklad na 43/2 ci 29? Nie ze by mi vadili na cestach (skor naopak), len ma to prekvapuje pri tom pocte novych sorov na juraku, pochybujem ze tam nemaju co ine dat.
Zasa tam mate hic? Naco vypravuju hydraky, toto sa dalo cakat. No nic, v pondelok pojde oficialny list na neschopnost dispecingu a pozeniem to az k Haraldovi ? ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
akira