Aha, tá 50 pôjde rovno od ASMN ako napr. 70 po pumpu Slovnaft, tam odbočí na Mlyn. nivy poza budovy Apollo BC po kruháč, kde sa otočí na Turčiansku a odbočí vľavo medzi budovami Apollo BC k zastávke 70 a tbusov Novohradská a pôjde rovno po Prievozskej po križovatku s Košickou kde odbočí vpravo s pokrač. v trase 68 po Dulák a odtiaľ po pôvod. trase. Asi tak si ti predstavujem, podľa mapy a usporiadania križovatiek by to tak malo fungovať.
Ráno okolo 8 na Americkom nám. oproti pumpe ako začína zastávka električiek stál dopravný dispečing a sanitka, ale po nejakom vozidle MHD ani stopy. Vonku boli nejaké osoby v reflex. odevoch. Neviem o čo išlo ale.
Od zajtra večera 7.8. od 19 hod. až do pondelka rána čiastočná uzávierka Svätoplukovej z dôvodu opravy povrchu vozovky no a 50 má mať zaujímavú obchádzku po Turčianskej (tadiaľ asi busy ešte nechodili???) aspon tu to tak píšu:http://www.dpb.sk/o-podniku/zmeny-a-obmedzenia-v-mhd/oprava-svatoplukovej-ulice---linky-c-205-207-50-a-n61/
Ale aj tak nerozumiem ako pôjde 50 smerom od ASMN k Duláku.
Pokial sa nezmeni garnitura, SOR tu bude bacovat nadalej. A dovtedy sa bude ci uz priamo, alebo nepriamo napomahat v tendroch prave SORu. Je to bohuzial tak, a nech sa rozsypu aj den po dodani, zaujmy tych zdieracov su a budu prednejsie
Neni to otom ze sa nepoucili. Oni velmy dobre vedia. Ale proste ked za sorom stoji tak vyznamna zdieracska skupina u nas sidliaca a ta si presadi vsetko a osobne si myslim a budem si to vzdy mysliet ze cele vedenie bolo vzdy nejako podplatene aby tender vyhral iba sor. Kolko krat sa pisalo ze boli aj lacnejsie temdre ale vedenie dpb povedalo ze nechce ist zase na ukor kvality. Cize su to vsetko len uplatky a ciele jednej nemenovanej firmy mat vsetko na slovensku.
Zamestnanec DPB môže max. riadiť
a) autobusovú dopravu DPB a však nie z pohľadu zákona o cestnej premávke, zákona o dráhach a pod., resp.
b) môže riadiť ED a TD dopravu v rozsahu oprávnení prevádzkovateľa dráhy a dopravcu.
Zamestnanec DPB nemá nikdy oprávnenie riadiť dopravu na železničnom priecestí. Zamestnanec DPB je totiž na takúto činnosť z pohľadu práva oprávnený asi rovnako ako ožran z miestneho pajzlu.
Môžu dispečéri DPB riadiť premávku cez železničné priecestie ktoré je pokazené / v chybovom stave keď blikajú červené svetlá a časť závor je dole?
Pri dnešnej ceste do práce 95kou nás okolo 8:40 na železničnom piecestí na Krasovského ulici zastavili padnuté závory. Po chvíli prešla žltá MUVka a jeden pár závor sa dvihol. Červené svetlá blikali, ostatné závory dole. Ako autíčkárom postupne praskali nervy a prechádzali na červenú, pomaly sme sa k závorám približovali, až sme zostali prvý v poradí. Rovnako na tom bol aj bus v opačnom smere. Medzi tým prešla ďalšia MUVka, spomínaný pár závor si dal pár krát rozcvičku dole - hore na čo vodič busu vždy prompne zavrel dvere ktoré boli otvorené namiesto zapnutej klímy ale na funkciu to nemalo vplyv...
Po dvadsiatich minútach dorazili na majákoch dispečeri a práve vtedy sa rampy na 10 sekúnd umúdrili, aj červené svetlá prestali blikať. Zopár vozidiel prešlo, ďalšie aj napriek červeným svetlám ktoré sa opäť spustili.
Vystúpil som na moste Apollo a za minútku dorazila dvojica ďalších 95-tiek. Okoloidúci cestujúci, hovorili že sa dispečer postavil na priecestie a začal riadiť premávku (a možno aj dvíhať rampy). Myslíte si že na takéto niečo má dispečer DPB oprávnenie? Že má spojenie s výpravcom a istotu že sa tam žiaden vlak ani odtrhnutý vagón neobjaví (viď. 60-70 roky RTO vs. odtrhnuté vozne vlaku v okolí filiálky). Viem že sú tam celkom dobré rozhľadové pomery a vlaky majú max 60kmh, ale aj tak...
Vcera som sa viezol v 1847, ale taky randal (trasenie celeho busu,drncanie vsetkeho mozneho aj nemozneho vo vlecke pri volnobehu a pocas jazdy zasa hrkot), to som davno nezazil...otras, na druhej zastavke som vystupil, lebo to uz bolo o rozum, nedaj Boze by chytil cervenu niekde...
Infinity