9/7 7115 vypadla o 6:50h na zast.Lafranconi smerom do mesta pre poškodený zberač - vyvrátená uhlíková vložka. Počítam že za ňou stojaca 30T na linke 6 ju potom musela nakuplovať a odtlačiť do vozovne, takže tam bol určite nejaký prestoj.
Zdravim Vas.chcela by som sa len spytat neviete mi poradit som skoro nevidiaca a potrebovala bi som sa dostat z trnavskeho myta na povraznicku zastavku viem ze tam chodi 31,39 ale vraj je vyluka.chcem sa spytat z trnavskeho sa dostanem na tu povraznicku?lebo dost dobre som nepochopila jak mi to vysvetlovali.dakujem Vam za odpoved
Aj keby to hned zistili az rano, tak nejaka forma vymeny by sa urcite dala zorganizovat aj skor ako po rannej spicke. Najma ked ta 82 stoji kazde kolo 20 minut pod mostom. Problem je takmer nulova flexibilita v tej firme.
Dosť pojazdných minibusov nie je už dlhodobejšie. Ale zvyčajne chodia na 82 a 151 hrbáče (prvá DP nič kratšie nemá a druhá tiež nemá 9.5 m vozov naviac...).
V tomto prípade to možno bolo tak, že ráno zistili, že nemajú dosť pojazdných minibusov (hoci to by mali vedieť už večer, lebo tento stav už pár dní trvá) a tak tam dali prvý voz, čo mali po ruke. Ale možno je to aj tak ako ta vravíš. Každopádne, v DPB ma nič neprekvapí.
(Ono v normalnej firme by nebolo treba nic vymeniat, lebo v normalnej firme by v prvom rade na tu 82 neposlali 12 metrovy voz, co je uplne deluxe ptakovina - predpokladam ze v duchu paragrafu vodictomapridelene, jedneho z najhlupejsich zo vsetkych hlupych co pouzivaju :))
Viem, že v rámci DPB je to hlúpa otázka, ale to sa naozaj nedal po rannej špičke 12 m voz z linky 82 presunúť na 50/2 alebo 80/2, kde dnes boli hrbáče? Keby sa jednalo o linky na druhom konci mesta, tak to pochopím, ale aj 50, aj 80 majú konečné veľmi blízko ku konečnej linky 82.
Doobeda bola v oznamoch uvedená výluka na Kolibu a už tu nie je. Nakoniec sa nekoná? Nestihol som si prečítať ten článok, ale predpokladám, že to bolo z dôvodu rekonštrukcie trate na Štefanovičovej. Budú teda môcť t-busy normálne jazdiť cez trať alebo bude výluka neskôr?
toms