Na 2222 alebo 2221 nebola ešte zapnutá klíma. Chodievam každodenne a nebola. Išiel som napr. 2863 a tam jednoducho ťahala na maximum a bolo to cítiť. Niektorí vodiči to nezapínajú údajne kvôli vyššej spotrebe, ale to je hovadina. Len už väčší extrém je, keď napr. na BN10.5 má vodič klimatizáciu, no ona fúka teplý vzduch a všetko chladenie (vetráky, stropáky, ventilátory) sú zapnuté ale v autobuse ideš zomrieť. Takže nielen cestujúci, ale aj vodiči majú zlé podmienky. Je ale pravda, že raz cestujúca povedala vodičovi že nech zapne klímu a on celý vystresovaný jej povedal, že nevie ako ju zapnúť. (nebola automatická)
Veď ja nevravím,že ty na to povedzme se*ieš,alebo aj druhí chalani čo sem sem tam prispievajú,ale žiaľ máte kolegov,ktorí majú v pi*i na lehátku...Ako môže byť v novom autobuse,trolejbuse nefunkčná klimatizácia?To je mimo zdravého rozumu ? pre príklad je smutné aj to,že máme asi najluxusnejšie mestské BUSy na trhu (CapaCity) a DPB nie je schopný starať sa o ne ?
vies co je najsmutnejsie na tom ze ludia pocuju co hlasi dispecer ze mame zapnut klimu ved mi niesme ***..ty..my vieme co mame robit....uplna potupa hamba na vodica...
To musia vodiči dostať príkazom cez vysielačku od dispečingu,aby zapli klimatizácie?Samých od seba ich to nenapadne,šak načo zapojím mozog ? vonku peklo a Urbany,SORky,TroloSORky,niektoré MBCC s otvorenými oknami a v preplnených vozoch teplo horšie jak v saune,fakt "kultúrne" cestovanie ?
6812 cca o 9:50 ukoncila kolo na 202 aj s cestujucimi na Hlavnej stanici. Odtial sa vzapati odisla naprazdno napojit na trasu cez Trnavske myto a Mileticovu. V tom istom case niekde vznikol prestoj linky 201 - odchod 9:50 z hl.st. zruseny alebo zmeskany, 10:00 pravdepodobne zmeskany.
Infinity