Hlavná stanica vyzerá byť neprejazdná. Dôvodom sú kolóny vodičov iad. Z tohto dôvodu je upchatá. Šancová, Pražská a Štefánikova ul. - zablokovaná križovatka pod stanicou, meškanie okolo 20 min a viac.
ja klimatizované sorky smiem napríklad
neviem presne ako sú na otm po technicekj stránke keďže mhd je len moja zľuba ale tak zase myslím si že lkeby je lepšia údržba boli by lepšie..
Už by mal byť opravený, ten voz je z tých lepších, jazdia okrem neho Ikarusy ešte v ďaleko horšom stave. ?
Ik415 historičák vážne nemá zmysel, taký 4806 bohate stačí na prezentáciu štyristovkových Ikáčov. Nemôžeme mať predsa z každého typu krátky aj dlhý kus zachovaný, to by mohli zachvílu otvoriť zvlášť vozovňu pre historičáky, pri tom počte typov a druhov čo tu kedy jazdilo.
4117 je vrak sám o sebe. Tomu bolo na škodu veci predlžiť aj tú STK.
Presne tak! Takéto hlásenie " pre debilov " majú aj v Mníchove pri električkovej linke 16 a hláska zahlási pred konečnou po preložení: Nasleduje zastávka - Romanplatz - toto vozidlo pokračuje - ako linka 12 - smer - Scheidplatz. Tieto ich linky sú ako u nás 3/8. Platí to aj pri autobusových linkách ako 54/142 a atď.Keď dané vozidlo ide do vozovne a už nebude pokračovať po svojej stálej trase tak hláska zahlási pred jej poslednou stálou zastávkou: Nasleduje zastávka - Max-Weber-Platz - Pozor! toto vozidlo pokračuje regulérne do vozovne a menuje zastávky. Pred tým to však u nich hlási vodič až potom hláska. U nich hlásia zastávku iba raz a ak je na danej zastávke, hláska povie danú linku zo smerom. Ja som písal dávnejšie do DPB ale na toto mi neodpovedali. V rámci integrovanej dopravy sa u nich okrem zastávky hlási aj z možnosťou prestúpenia na vlak. Príklad: Nasleduje zastávka - Stanica Laim - z možnosťou prestúpenia na vlak. Ako píšeš dalo by sa stým ešte pohrať.
A hlavne by to mohlo aj odklonove trasy hlasit alebo oznamy o vylukach ako v Prahe. Vsetko ide lenze DPB nema snahu o nieco take takze mozno neskor sa aj dockame ale moc tomu neverim.
Hej to by bolo dobré. A nech nikto nehovorí, že sa to nedá, pretože sa to dá. Pred pár rokmi totiž hlásilo "Zochova, možnosť výstupu do historického centra" (alebo čosi také). Tak určtie by sa dalo aj toto.
Jadran
Ik415 historičák vážne nemá zmysel, taký 4806 bohate stačí na prezentáciu štyristovkových Ikáčov. Nemôžeme mať predsa z každého typu krátky aj dlhý kus zachovaný, to by mohli zachvílu otvoriť zvlášť vozovňu pre historičáky, pri tom počte typov a druhov čo tu kedy jazdilo.
4117 je vrak sám o sebe. Tomu bolo na škodu veci predlžiť aj tú STK.