Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
N95/11-4855 od 0.59 h. (Vozovňa Petržalka -> Hl. stanica) bol vymenený za voz 4239, bez výpadku spoja
N74/11-1034 od 1.30 h. do 2.30 h. dočasne nepremával pre znečistenie interiéru, nahradil ho NZV/1-2852
Reply on: Mike #153907:
Ako si ľudí naučili tak majú...Všetci po jednom v autách stoja v zápchach...To čo sa v minulosti zanedbalo (ako ľudí motivovať cestovať MHD) sa dnes ťažko doženie...Snaha je o to pokoj,ale koľko to bude ešte trvať?Električkové trate v žalostnom stave,regionálna doprava tiež nič moc,IDS Bratislavský kraj ešte stále nie je kompletne spustený,stavba Petržalskej radiály - čistý prúser,takmer minimálna preferencia MHD (BUS pruhy,CSS križovatky s preferenciou) atď.
To,že sa obnovuje vozový park DPB a Slovak Lines je pekné,ale skoro žiadne zlepšenia v prospech zákazníkov...Mám pocit,že sme stále zaseknutí niekde na prelome 20 - 21.storočia...Nič sa nerieši...Ako tých ľudí motivovať...Nové vozidlá sú super,ale to nie je všetko...Som zvedavý či sa ešte toho dožijem...
Reply on: danlo #153908:
Asi na 1-2 dni sa im to neoplatí dávať igelity 😃 😃
Od kedy sa uz pri planovanych vylukach elektriciek nezakryvaju zastavkove oznacniky?
Reply on: roman2 #153906:
A kade by chodili? tunelmi? Veď by stáli rovnako v zápchach ako "obslužné" linky..
21 nestráca ani tak tým, že zastaví na Mokrohájskej a Bory, rázc., ako skôr tým, že sa točí po kruháčoch ale hlavne tým, že na Pražskej, Šancovej, Legionárskej a Karadžičovej trčí v zápche.
A podobne sú natom "expresy", ktoré prežili dodnes (63, 59, 75..)
U 75 sa navyše pridávali zastávky po trase, lebo to bola politická objednávka (Cintorín Vrakuňa, Nemocnca Ružinov..)
Reply on: Jadran #153903:
Ja osobne by som si vedel predstaviť viac "expresov" s minimom zastávok s konečnými niekde kam cestuje za prácou/školami väčšie množstvo ľudí...Toto mi chýba z 90tych rokov ? Napríklad 4-5 rokov dozadu sa tak luxusne cestovalo L21 a teraz?Zastávky sa pridávali a ešte aj rozdelenie k VW resp. Na hriadkach ? Možno je to téma,ktorá je už dávno zakopaná,ale myslím,že by to stálo aspoň za anketu,či by ľudia privítali expresné linky,aká by bola reakcia ?
Reply on: TomJ #153902:
ja soms tou 59 srandoval pre toho týpka s mercedesmi 😃 ja 59 nevyužívam lebo to je mimo mojej trasy ... ja radšej električku 😉
Reply on: Jadran #153903:
Hej, tuším všetkým expresným linkám sa postupne pridávali zastávky, len 59 zatiaľ akosi odoláva, tak dúfam, že to už s nimi zostane na terajšej úrovni a nebude sa už nič pridávať ak vyslovene netreba.
Reply on: TomJ #153902:
nekrič hop, posledné roky tieto linky expresného charakteru akosi strácajú pôvodný význam, napríklad taká 92-ka je v prvom rade pre zamestnancov VW a má (resp. mala kedysi) slúžiť na pomerne rýchle spojenie Petržky a VW, no v poslednom čase tam pribudlo tolko nezmyselných zastávok (Metro ešte chápem, ale načo to stojí napríklad pri Bory Mall a Hornbachu? a teraz ešte aj Mokrohájska, do polroka očakávam zachádzku k Tescu Lamač), takže po tom všetkom by som sa vôbec nedivil, keby niekomu z "vyššej moci" začalo odrazu vadiť, že 59 nestojí od Račka až po Dvory. ?
Reply on: mark178 #153900:
Z Kapucínskej ide do Rače 5. 59 slúži primárne na spojenie Petržalky s Račou a pridaním Zochovej by sa iba preplňovala a museli by zlepšiť interval na čo nie sú vozy.
98/2 - 4926
ale tak tá 59 by mohla napríklad stáť aj an Zochovej, neuškodilo by tomu.. 😃
Reply on: 4004 #153896:
Len poopravím, že celkovo treba 39 mercedesov, na 83 robí 12. poradie Trnávka a na 13. poradí je kvôli nočáku SOR. Inak veľmi rád by som aj zažil deň aby na tých všetkých 39 poradiach sa vyskytol meďák, ale to by som chcel veľa. ?
Reply on: TomJ #153876:
Ak niekto dokáže vypočítať, koľko DPB tratí na sekundách navyše strávených zbytočným čakaním v kolónach, určite sa dá vypočítať, koľko reálne stojí jedno stojace vozidlo, navyše také, ktoré sa stále odpisuje. A myslím si, že to je viac, ako pár minút navyše ku mzde vodiča a pár kWh na manipulačný presun.
niečo málo z noci:

N44/2-6310 minimálne od 23.48 h. (Hodžovo nám. -> Koliba) nepremával, nahradil ho NZV/1-2860, a možno ešte aj odchod N72 o 0.35 h. (Hodžovo nám. -> DH) bol hradený, neskôr sa napojil 6311
N80/12-2348 od 1.36 h. (Aupark -> Matador) nepremával pre znečistenie interiéru, so 17-minútovým meškaním ho nahradil NZV/2-4827 a od 2.30 h. (Hl. stanica) sa napojil 4110 ?
Reply on: LilJon #153895:
A tie Mercedesy sa pouzivaju na linkach 68 (15 poradi), 83 (15 poradi) a 98 (11 z Petrzalky). 41 vozov a 41 poradi. Aj tak su problemy a na tych linkach sa pouzivaju aj SOR NB 18.
je plna ryť tych mercedesov tak by bola aj vhodna na 59 !!!
Reply on: 4004 #153891:
tak neviem kto zabezpečuje výpravu 59 ale proste dajú to čo je možné a nie si ešte vyberať 😉
Reply on: Michal111 #153892:
minimalizícia priecestí by bodla...
Reply on: Mischo1 #153887:
Ach jaj, ta električková doprava nenormálne trpí v Bratislave, stále nejaké prestoje. Možno by stálo za zmienku trochu začať premýšľať nad ochranou električkového koridoru. V zahraničí bežná vec, už aj obyčajné kríky popri trati vedia vytvoriť bariéru, ktorá poskytuje čiastočný odpor v prípade vybočenia automobilu z komunikácie na električkovú trať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.