A ako zákon schválnosti práve na tom poradí ktorým som ráno išiel namiesto 30T išlo ZV 2xT3.. a aj z neho vystupovali nejakí sklamaní invalidi pričom tá pani hovorila mužovi "vidíš, ja som Ti hovorila, že to je blbosť." ?
medzi zimnym stadionom a trmy smer mesto tukanec L78 #2215 a os. auta, pri vyhybani sa vozu zachrannej sluzby vodicka auta asi nevedela co ma robit aj ked ju vodic autobusu poriadne vytrubil
Ešte raz: Nepochybujem o tom, že vodič 6269 mal dobrú snahu, a je fajn, že sa mu také niečo podarilo. Nie je však chyba vodičov, že trolejové vedenie je od zastávky vo výlukovej polohe značne ďaleko, a preto ani nemožno očakávať, že by mala väčšina vodičov experimentovať a skúšať, kam až sa dá zájsť bez toho, aby vypadli zberače. O vzniknutých časových stratách pri takýchto úkonoch, v prípade vypadnutie zberačov a ich následného nasadzovania, asi netreba hovoriť. Preto mi príde scestné porovnávať túto situáciu s bežnými prevádzkovými situáciami a neochotou vodičov tak, ako to napríklad urobil Ámos (bez poznania skutkového stavu).
Keď si už spomenul BN10.5, tak na Bory Mall (123 smer Lamač) na týchto vozidlách pri otvorení 1. dverí, vždy chytí spodnou tyčou dverí obrubník a zsaseknú sa, pričom tlakový valec ich tlačí a potom vystrelia. Tu je napr. jediná možnosť vozidlo manuálne dvíhať tlačidlom pri každom zastavení. ?
Ja som reagoval na to, že som konečne videl ako sa to dá (vzdialenosť od obrubníka bola veľmi prijateľná, presnú vzdialenosť netuším).
O tom, že môže byť rôzna dĺžka špagátu k zberačom, prítlak na vedenie a podobne som ani len netušil (vďaka Mike). A potom, prečo by ma ako zákazníka malo zaujímať to ako a prečo sa to nedá? Hlavne keď ono sa to dá. A neverím, že toto by bol jediný kúzelný trolejbus, ktorý by to dokázal.
Celé je to iba o tom, že vodič je na linke celý deň s vozom (hovorím teraz všeobecne o autobusoch i torlejbusoch zo všetkých vozovní) a tak už po prvom kole vie, kde môže zastaviť ako blízko, na čo si má dať pozor, kde môže použiť kneeling. Alebo kde by poškodil vozdilo. Ale aj tak bude od začiatku výluky až do konca, deň za dňom zastavovať čo najďalej od obrubníka. Nepoužije kneeling na žiadnej zastávke. Bude používať za každú cenu dopyt, i keď ten reaguje z vonka až po tom ako je aktivovaný a predchádzajúce stlačenie si nepamätá (BN 10,5). Alebo je menej citlivý a reaguje len na väčšiu plochu.
Nie, len dlhorocne skusenosti, hlavne s vodicmi z hrobustova. Len takym bombonikom je, ze ked ma vidia nastupovat s kocarom alebo si stlacim vnutri tlacidlo, tak naschval zastavia dalej od obrubnika. O pouziti kneelingu ani nesnivam. To sa zatial vseobecne podarilo zopar vodicom z petrzalky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
7ross7
O tom, že môže byť rôzna dĺžka špagátu k zberačom, prítlak na vedenie a podobne som ani len netušil (vďaka Mike). A potom, prečo by ma ako zákazníka malo zaujímať to ako a prečo sa to nedá? Hlavne keď ono sa to dá. A neverím, že toto by bol jediný kúzelný trolejbus, ktorý by to dokázal.
Celé je to iba o tom, že vodič je na linke celý deň s vozom (hovorím teraz všeobecne o autobusoch i torlejbusoch zo všetkých vozovní) a tak už po prvom kole vie, kde môže zastaviť ako blízko, na čo si má dať pozor, kde môže použiť kneeling. Alebo kde by poškodil vozdilo. Ale aj tak bude od začiatku výluky až do konca, deň za dňom zastavovať čo najďalej od obrubníka. Nepoužije kneeling na žiadnej zastávke. Bude používať za každú cenu dopyt, i keď ten reaguje z vonka až po tom ako je aktivovaný a predchádzajúce stlačenie si nepamätá (BN 10,5). Alebo je menej citlivý a reaguje len na väčšiu plochu.