Keď si už spomenul BN10.5, tak na Bory Mall (123 smer Lamač) na týchto vozidlách pri otvorení 1. dverí, vždy chytí spodnou tyčou dverí obrubník a zsaseknú sa, pričom tlakový valec ich tlačí a potom vystrelia. Tu je napr. jediná možnosť vozidlo manuálne dvíhať tlačidlom pri každom zastavení. ?
Ja som reagoval na to, že som konečne videl ako sa to dá (vzdialenosť od obrubníka bola veľmi prijateľná, presnú vzdialenosť netuším).
O tom, že môže byť rôzna dĺžka špagátu k zberačom, prítlak na vedenie a podobne som ani len netušil (vďaka Mike). A potom, prečo by ma ako zákazníka malo zaujímať to ako a prečo sa to nedá? Hlavne keď ono sa to dá. A neverím, že toto by bol jediný kúzelný trolejbus, ktorý by to dokázal.
Celé je to iba o tom, že vodič je na linke celý deň s vozom (hovorím teraz všeobecne o autobusoch i torlejbusoch zo všetkých vozovní) a tak už po prvom kole vie, kde môže zastaviť ako blízko, na čo si má dať pozor, kde môže použiť kneeling. Alebo kde by poškodil vozdilo. Ale aj tak bude od začiatku výluky až do konca, deň za dňom zastavovať čo najďalej od obrubníka. Nepoužije kneeling na žiadnej zastávke. Bude používať za každú cenu dopyt, i keď ten reaguje z vonka až po tom ako je aktivovaný a predchádzajúce stlačenie si nepamätá (BN 10,5). Alebo je menej citlivý a reaguje len na väčšiu plochu.
Nie, len dlhorocne skusenosti, hlavne s vodicmi z hrobustova. Len takym bombonikom je, ze ked ma vidia nastupovat s kocarom alebo si stlacim vnutri tlacidlo, tak naschval zastavia dalej od obrubnika. O pouziti kneelingu ani nesnivam. To sa zatial vseobecne podarilo zopar vodicom z petrzalky.
Niekto to volá povolenie my to voláme výhoda ? tak rok dozadu tadiaľ išiel jeden kolega od Železnej studničky a vraj v pohode prešiel ? pôjdem si to asi pešo kuknúť ?
Ejha takže tam je to prejazdné?Žiadna rampa a pekná asfaltka?To aby som v práci vyskúšal ? prakticky obídem ranné zápchy na Račianskej keď pôjdem na Kramáre ☺
7ross7
O tom, že môže byť rôzna dĺžka špagátu k zberačom, prítlak na vedenie a podobne som ani len netušil (vďaka Mike). A potom, prečo by ma ako zákazníka malo zaujímať to ako a prečo sa to nedá? Hlavne keď ono sa to dá. A neverím, že toto by bol jediný kúzelný trolejbus, ktorý by to dokázal.
Celé je to iba o tom, že vodič je na linke celý deň s vozom (hovorím teraz všeobecne o autobusoch i torlejbusoch zo všetkých vozovní) a tak už po prvom kole vie, kde môže zastaviť ako blízko, na čo si má dať pozor, kde môže použiť kneeling. Alebo kde by poškodil vozdilo. Ale aj tak bude od začiatku výluky až do konca, deň za dňom zastavovať čo najďalej od obrubníka. Nepoužije kneeling na žiadnej zastávke. Bude používať za každú cenu dopyt, i keď ten reaguje z vonka až po tom ako je aktivovaný a predchádzajúce stlačenie si nepamätá (BN 10,5). Alebo je menej citlivý a reaguje len na väčšiu plochu.