Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mischo1 #153387:
Je to mozne aj ked 26 stupnou nie je este az taka teplota ale v tych tbusoch je urcite viac v spicke. 🙂
Z DPB vypadol signál? 😃 Že dnes nie sú vo výprave poobedné špičky... Alebo iba mne sa nerefreshuje internet? 😃
Zdalo sa mi to alebo dnes už zapli aj klimatizaciu v trolejbusoch, 6822 ju určite mala zapnutú...
Dnes okolo 17 (stala sa skôr ale zrejme?) na moste SNP smer do mesta reťazová havária zrejme až 8 os vozidiel, prítomná RZP, polícia aj hasiči, v oboch prúdoch z/do centra zápchy, zdržanie tak do 10 min. bolo, hasiči aj RZP stáli aj v pruhu smerom do Petržalky. Dnešné krátke Iveco Urbanway na 70 to bol iný masaker, ani dvere sa nedali zavreť po zastávkach, hlavne že máme v Ba kompletnú dodávku nových kĺbových Sorov.....dúfam že sa kompetentní uvedomia a niečo s tým spravia alebo si to prídu osobne odskúšať, šak to je tragédia takto cestovať, polovičná kapacita tam kde býva aj kĺb plný v špičke (zaklopať si po hlave treba)....Inak okolo 17:49 na nájazde na most SNP v pokračovaní od Panónskej cesty v Petržalke voz 4827 bez cestujúcich smer Aupark (videl som ho niekde na úrovni pumpy Slovnaft), vie niekto na akú linku išiel alebo čo išiel hradiť zhruba o takom čase, alebo či to bola len nejaká porucha vozidla???
2854 má po nehode rovnakú prednú masku ako 1840 a 2858?
Reply on: Max #153374:
Išiel som okolo 65-kou. Stál odstavený za podjazdom pod Mierovou smer DH. Najprv som sa čudoval, že tak skoro je tam zápcha (stál tam už o 14.45), no potom som ho zbadal. A ďalší odstavený t-bus sme predbiehali za križovatkou Kazanská - Uzbecká. ?
Reply on: TeBeCe #153382:
prestoj cca 30 minut smer von z mesta, uz sa to zacalo hybat.
Krizna je upchata zhruba 20 elektrickami
Reply on: Dadino #153363:
Neviem ci to je uplne dobre, ze sa objednali hromadne. Na jednej strane teraz nevieme, kam mame trolejbusy dat a vyhodili sme vsetko stare, aj ked sme do toho este pred par rokmi investovali. Na druhej strane potom za 10-15 rokov vsetky tieto vozy odidu viacmenej "naraz". A neviem ci to nie je taky pekelny kruh, ze budeme mat vzdy len hromadne objednavky a potom 15 rokov nic.
kde máme vo výprave dnešnú L33 a včerajšie L201 a L202? ?
Reply on: trolejbus6207 #153378:
Veď hej nech ich hlavne nasadia tam kde to bude treba ? časom sa ukáže z počítadla cestujúcich kde a na akých linkách je väčší dopyt po kapacitnejšom vozidle ? ja sa hlavne teraz neviem dočkať 30T v premávke s cestujúcimi ? 7501 už najazdila 10 000km?Ak hej ešte sa plánujú nejaké záverečné skúšky alebo sa čaká na vyjadrenie kompetentných úradov?
Reply on: roman2 #153377:
to, že 212-ka nebýva natrieskaná ako fúra iných liniek, je na škodu veci? nemôžu vlčáci cestovať ako ľudia? Za komančov som zažil skoro celú 212-ku pokrytú Sanosmi a vôbec to nebolo jazdenie s prázdnym vozom ?
Ak si odmyslím náklady na kúpu kĺbu, čo aj tak mesto stálo len 5% ceny vozu, tak prevádzka 31Tr nie je extra drahšia než prevádzka 30Tr... Neviem, ako je to teraz, za mojej éry(1985-89) bol za kĺb príplatok 10 halierov za odjazdený kilometer, čo vychádzalo cca 10 až 12 Kčs za šichtu k výplate. Elektrina je pokiaľ viem na paušál, tak prečo by sa nemali tie 31Tr využiť naplno?
Uvidíme, ako to celé dopadne, keď prídu opčné vozy a budú zgenerálkované obe vozovne, isté je len to, že Hroboňka sa nafúknuť nedá a nejaké 31Tr budú musieť byť na Trnávke ?
Reply on: Peter6607 #153376:
Ja čo som si všimol tak tá 212 nebýva až tak vyťažená,aby tam bolo nutné dávať klbák...Viac menej každý deň v práci jazdím takmer po celej trase a stretávam tie vozy a vidím koľko vlkov to vozí,či už od Zimáku smerom k Vojenskej nemocnici alebo opačne...Nikdy som tie 15Tr(M)ky a 31Tr nevidel napráskané...Väčšinou poloprázdne alebo mierne zaplnené,ale nič také čo by sólo voz nepobral ?
Zaplní sa to obvykle na Kollárku a vystúpi to na SAVke prípadne postupne na zastávkach na Stromovej & Limbovej ?
Reply on: roman2 #153370:
Ešte sa nájde niekto, kto pochybuje o kĺboch na 212? Verím, že podstatnú úlohu v novom prerozdelení zohrajú aj počítadla cestujúcich.
A o 14. bola posilnena linka 201 - od racka dva sory za sebou smer stanica a od stanice taktiez dve 201 smer hony.
V dopr.servise hlaseny akysi skazeny trolejbus na Gagarinovej - cize Sorka...
Reply on: Dadino #153372:
Zrejme sa to parkovisko upraví ?
Reply on: roman2 #153371:
Jáj prečo tu hneď musí každý reagovať jak keby som sa pýtal či je 15 minútový lístok platný iba 15 minút. Je mi jasné že tam kde 63-ka ale tam sa teraz zmestia len 2ks 63-ky nie to ešte dalšie dve linky. preto som sa pýtal či sa to neplánuje zvadšiť.
Reply on: Dadino #153363:
No kde asi by sa otáčali 204 a 205 pri Avione??Na parkovisku pri McDonalde ako L63...Plán trate je taký,že sa jedného dňa "zadrátuje" komplet celá L63 od Avionu po Lamač,ale to je vo hviezdach,rovnako ako je vo hviezdach prepojenie Dlhých Dielov zo zvyškom siete...
Reply on: Mike #153360:
Určite by sa to dalo polepiť,ako píšeš tými 6830-6832 alebo na Trnávkové poradia 212ky dávať len sólo vozy (čo si myslím,že stačí) a kĺby dať na 204 kombinovane 15Tr(M) a 31Tr,viac menej ako doteraz s tým,že 208 nech zostane kĺbová s 15Tr(M)...Neviem no...Ja sa nechám prekvapiť čo sa porobí zo zadelením troflov...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement