Životnosť takej ŠM-ky sa výrobcom udávala na nejakých 6 rokov, postupne sa tento vek pri ďalších typoch karosy zvyšoval a dnes ti vie dať výrobca životnosť aj dvakrát toľko (na 900-vky už bola 10 alebo 12 rokov). Tak prosím netáraj, že "všetko sa vyrába na "pár" rokov keďže všetko je už robené tak aby to dlho nevydržalo". Možno nemám veľmi presné čísla, ale viem to, že tá životnosť je u novších busov lepšia.
Tie serble TEDOM "vysavace" z 1.serie melu uz z posledneho, ved to nema ani vykon do kopca. Uz by ich mali vyhodit zo zadelenia s 32tkou (ak tam este su), primarne delenky 37,65 - hoc aj tam su uz nejake.
1622 z 32 uz odisiel na tyci prec...dve hodiny bez nahrady, kedze ZV bolo nasadene omylom na ine poradie...nadhera...hlavne, ze maju ten vynoveny dispecing?
No uvidíme kam a v akom počte budú pridelené urbanway. Až potom sa podľa mňa bude riešiť že kam ich asi nasadia či sa mýlim? Ja sa v tomto nevyznám takže neviem čo a ako to prebieha celé. Len ma to tak zaujímalo lebo ako myslím si že vozidlá s prevádzkované 2000 a vyššie už dlhú životnosť nemajú keďže všetko sa vyrába na "pár" rokov keďže všetko je už robené tak aby to dlho nevydržalo kvôli prosperite firiem aby mali robotu. Tak ako je to so spotrebičmi tak aj s autami a všetkým ale týmto celým som chcel povedať že na také vozidlá si myslím že slúžia statočne dlho už. A taktiež som si myslel že keď DPB ohlásilo že bude nakupovať autobusy do každej sekcie od midi až po kĺby že nakúpi o niečo viac midibusov aby mal čím nahradiť postupne terajšie midibusi a nemusel to keď tak riešiť keď bude kritický stav. Ale tak DPB určite vie čo robí ja som len laik takže sú to len moje myšlienky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto