Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #152101:
Trolejbusácka tatrovka má skončenú STK ktorú neobnovili a teda nefunguje..
Ozaj, ako má postupovať vodič pri zapadnutom buse? Môže vozidlo opustiť, a teda nechať bez dozoru? Napr. pri zastávke "Žatevná" stál Capacity niekoľko hodín. Tam ani nemá ísť kde na WC, ani obchod s potravinami na občerstvenie tam nie je blízko...

A bol dnes v službe ten moderný Tracker? Koľko ich vlastne DPB má? A čo Tatrovky ťahajúce drátolezy na ostrovnú dlhodielsku trať? Či aj tie by zapadli? To ani jedno zapadnuté vozidlo sa v DPB nesnažili svojou technikou vyslobodiť? A pojazdné dielne nedokážu ani krátku hrbatú SOR-ku potiahnuť?

A požiadať cestujúcich o roztlačenie, to keď sa podľa fotiek niekde dialo, tak predpokladám, že iba neoficiálne. Totiž keby nešťastnou náhodou sa šmykol dozadu do tých ľudí čo ho roztláčajú, tak zodpovedný by bol asi vodič, tak?
Reply on: Peon #152097:
Vraj tam boli popadane stromy cez cestu...
Reply on: Peon #152096:
Z detstva z cca polovice 90. rokov si pamätám jeden podobný kalamitný deň. Vtedajšia linka 37 jazdiaca ešte cez Kramáre išla z Dúbravky cez Karlovu Ves a Mlynskú dolinu a namiesto Kramárov obslúžila zastávky Dubová a Hroboňova.
Reply on: Peon #152096:
to muselo byt este za cisara pana?
Reply on: Max #152092:
Ale aj tak, so 43-kou pri kalamitách obvykle nebývajú problémy. Tam to odhŕňajú Mestské lesy? Lebo nechce sa mi veriť že by pre cestárov bola priorita Lesopark...
Reply on: TeBeCe #152031:
Pamätám si, že kedysi sa pri neprejazdnej Harmincovej vozy posielali cez Karlovku. Dnes sa to nedalo?
Reply on: TeBeCe #151998:
Ako je možné, že nehody električiek pod Hlavnou stanicou aj v Rači sa podarilo v takomto počasí pomerne rýchlo odstrániť? Dispečeri išli s húkačkami? A policajti neboli práve na iných zásahoch?
Reply on: TeBeCe #152056:
len im akosi zabudli oznámiť, že 75 má zastavovať aj na Toryskej, nakoľko počas vypadnutých Tbusov tam moc nechodila ani 78, ale za to prefrčali 3 spoje 75ky s počtom cestujúcich do 5 ľudí. Videl som tam stáť asi 20 ľudí permanentne, ktorých nenapadlo prejsť sa na Komárovskú/Hronskú. Áno, maličkosť pri dnešnej situácii, ale potešilo by.
Reply on: KiBEL #152058:
Touto cestou ďakujem vodičovi 87, že sa nenechal uviaznuť na obratisku Súhvezdná, ale dal to cez Vrakunskú, M. Hella a Tomášikovu naspäť na Astronomickú a potom smer DH okolo Agipu. Síce sme sa krútili 15 minút okolo sídlíska a vrátili sa na konečnú, ale úspešne sme dorazili do cieľa. ?

PS: z Astronomickej odišla podvečer jedna 67 s otvorenými tretími dverami, čo si vodič vôbec nevšimol a išiel takto minimálne niekoľko desiatok metrov, pričom cestujúci trčal polkou tela mimo vozidla. Niekto si to aj úspešne odfotil...
Reply on: Ttom #152089:
V priebehu doobedia premávala len po Žel.studničku, resp. neskôr vôbec nie.
Reply on: TeBeCe #152090:
dik, by som necakal, ze na niektorych miestach v lesoparku to zvlada ?
Reply on: Ttom #152089:
ano, premava ok
btw. len tak zo zaujimavosti, nikde som nevidel zmienku o 43, ta premavala do lesoparku?
z 203 a 207 skončili svoju pút pobede kvôli snehu pred zákrutou pri parlamente 6263 , 6284 , 6292 dalsie skoncili za zástavkou Jančova na začiatku klesania 6266 a 6308 ,z 208 zostali na hodzku 6623 a ešte jedna v opačnom smere a taká zaujímavost prikrízove ZV 1826/1 mal poobede detasovane parkovisko pred hotelom tatra
Reply on: Max #152084:
bolo to asi len chvilocku
Reply on: zavinacsk #152085:
relativne v pohode, meskania do 6 minut.
Má niekto aktuálne info ohľadne linky 20? Jazdí z DNV do Dúbravky? Vopred ďakujem.
Reply on: TeBeCe #152077:
Tie Tbusy su este aktuálne?
Reply on: Dispecer #152082:
este su nejake vozy v terene.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.