Pokiaľ sa dobre pamätám, ich nákup DPB odôvodňoval nasadením na 64 s pokračovaním po trase 41 a predĺžení 210 k Eurovei. Zrušili by sa 41 a X13. Linka 33 tam tuším nefigurovala, ale je to teoreticky predstaviteľné pri posilnení intervalu... No a to čo zostane, to zrejme budú dávať na klasické linky.
Plánované podľa zmluvy sú najprv 30Tr s APU, potom opčné 31Tr a nakoniec opčné 30Tr. Ale ak sa nemýlim, celkovo sú s výrobou v náskoku, takže sa to môže teoreticky nejak pomiešať.
Keďže dopravný podnik chcel väčší pomer kĺbákov oproti sólam, predpokladám, že ich prebytok nie je väčší problém, len ešte nedošlo k reorganizácii grafikonov, aby ich mohli vypraviť efektívnejšie. Ale z viacerých zdrojov som počul, že vraj sa väčšia zmena chystá už možno o týždeň. ?
TeBeCe