Reply on: ivanbuto #169803:
Co tak napriklad dodrziavanim 2+1 pruhy, ako to bolo prezentovane pred zaciatkom reko, hlavne ked nakoniec na mnohych usekoch ostalo "len" 1+1 (a dokonca na Botanickej viac menej ostal 1 pruh z 3/4 smer KV a 1,5 pruhu z 3 smer mesto)? A pripadnym "dynamickym" riadenim dopravy tak, aby rano boli 2 pruhy smer mesto (trebars ako 1+1/1) a vecer smer KV?Alebo stavebnym dozorom aby sa dodrziavali terminy a nestalo sa napriklad to, ze sa uzavrela odbocka na Devin a Molecova este vobec nebola hotova, preto vznikli kolosalne zapchy od Lafranconi po polikliniku?
Alebo dokopanim stavebnika, aby neboli "hluche" obdobia, ked na stavbe od Segnerovej po Tunel sa v niektore dni naratalo menej ako 10 robotnikov?
Alebo zabezpecenim, ze 1 firma nema 3 zakazky naraz, preto sa je dna rekonstrukcia elektriciek musela odlozit z leta na skolsky rok namiesto toho aby vsetky volne kapacity hodil na ten najvacsi projekt sposobujuci najviac problemov?
Ci mozno aj dohodou o praci v noci, kedze cast useku lezi relativne dalej od obytnych casti?
Myslim si, ze mesto malo viac moznosti ako len "zakazat auta" aby rekonstrukcia isla rychlejsie/plynulejsie a mohla byt dalej. Keby napriklad trval na sankciach podla zmluvy tak by na tej stavbe inak makali ako ked vedia, ze im nic nehrozi aj keby doprava kolabovala do 2022.
Mesto vie, ze do KV vedu viac menej iba 3 cesty (obchadzku cez DNV a Devin urcite do tohto neratam). Vedelo, ze Botanicka bude obmedzena. Vedelo aka je +- doprava. Malo vsetky materialy/podklady. A co urobilo? Nic, len sa vyhovara "to projekt" a "to byvale vedenie"...