Priznám sa, že neviem presne. Opravený úsek je na 100% od Svornosti po križovania kde sa odbočuje k Slovnaftu alebo pokračuje rovno po Lieskovskej ceste. Ako to vyzerá ďalej som pozrieť nebol už ale z tohto kríženia som mal pocit, že minimálne začiatok tej pokračujúcej časti Lieskovskej cesty je opravený. Len teda bola tma takže fakt by som klamal či je to opravené celé alebo nie.
Neopravovala sa aj cesta medzi Lieskovcom a Ketelcom, keďže v decembri tam boli víkendové výluky?
#172761
Jedna vec je, že tá cesta je tam už opravená ako píše Dadino, ale hlavne v Ketelci sa bavíme o 5 spojoch denne, čo je oproti nejakým 90 spojom na Pántoch v každom smere nič...
No 79 uz jazdi po luxusnych cestach oproti Pantom! Snad uz len Sliacska moze konkurovat, aj to som si nie isty vzhladom na rychlost akou tie busy po tych cestach idu. Ako na Pantoch busom bez srandy vypadavaju srobiky.
@Dadino, ďakujem za info, dlhšie som tam nebol. @Viko, áno, ale je to ešte horšie ako bolo. Doteraz nezabudnem, ako na linke 30 raz za jazdy padlo zrkadlo nad dverami na zem po tom, ako autobus prešiel cez nejakú jamu pri Vydrici. To bol rámus.
Náhodou veď 79 si dosť polepšila vďaka D4R7. Už len časť premostenia D4R7 je krásny nový asfalt a ešte aj Lieskovskú cestu krásne vyasfaltovali nanovo. To výrazne ušetrí vozy a na tom neopravenom kúsku sa to už dá zvládnuť.
Má zmysel dennodenne ničiť autobusy na 79 na Ketelec? Pozri v akom stave sú autobusy Urbanway 10.5, úplne rozsypané herky. Pánty sú oproti 79 ťažká výhra. A napokon, autobusy sa budú vždy ničiť na našich cestách, niektoré lokality sú samozrejme horšie, ale výtlky a diery sú po celom meste.
Na N44 a N47 bijú tie kĺbáky do očí aj normálne. Tam by stačilo celotýždenne sólo, len kde by potom točili tie 15Tr? Tie 15Tr nedávajú na týchto nočákoch zmysel ani z hľadiska kapacity, ani z hľadiska pohodlia (aspoň, že už majú kamery).