Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Oli61 #172755:
L65 by potom vynechávala na svojej trase Pánty a L59 by sa točila na Rybničnej.
Reply on: Urbanway 2423 #172741:
Alebo vyčleniť 1, alebo 2 Tedomy, tak ako pri L163 a zriadiť obsluhu Pántov L55.
Reply on: Urbanway 2423 #172753:
Zas ale odviezť sa vozom s dvoma elektromotormi je šotozážitok 🙂
Reply on: LUKY 87 #172752:
Na N44 a N47 bijú tie kĺbáky do očí aj normálne. Tam by stačilo celotýždenne sólo, len kde by potom točili tie 15Tr? Tie 15Tr nedávajú na týchto nočákoch zmysel ani z hľadiska kapacity, ani z hľadiska pohodlia (aspoň, že už majú kamery).
Reply on: TomJ #172751:
To isté aj N44, N47 a N72.
Reply on: Petto #172750:
Ale linka N70 je asi nejaká privilegovaná, lebo na nej ako jedinej a-bus nočnej linke jazdí celý čas kĺbak.
Zase ideal nasadit solo voz 32/51 po prichode nedelneho vlaku z KE o 19.47, z HS odchod 19.58 😖
Reply on: volod #172748:
Túto informáciu vieme od 17.12.2021 a bolo to zverejnené aj v daný deň v update a správe na tomto webe.
https://imhd.sk/ba/galeria-media/6187/Otokar-Kent-C-18-75/271773/Autobusy-Otokar-Kent-C-18-75?ref=ba%2Fgaleria%2F6187%2FOtokar-Kent-C-18-75
Inak tie Otokary vezú loďou z Turecka do talianskeho prístavu Terst a odtiaľ idú k nám po vlastnej osi po vykladke
Otokary behajú hore dole Pražskou a cez Kramáre
Reply on: Urbanway 2423 #172745:
Ze im to ale nevadi v inych pripadoch 😂
Reply on: Arrivaderci #172744:
Akcionárom DPB je mesto, takže DPB asi nepôjde voči mestu, ktorému by sa zrušenie obsluhy Pántov rok pred voľbami asi veľmi nepáčilo...
Reply on: Urbanway 2423 #172743:
Preco by nemohol? Moze. IDS BK je bezzube a rovnako si len tak rozhodlo, ze presmeruje napriklad L80 od skladov, kam chodia ludia, do pola, kde este 3-4 roky nic nebude.
Reply on: Viko #172742:
Nuž, ale neurovnalo si ich a teraz je otázkou, či tam má zmysel dennodenne ničiť autobusy, alebo tam nechať tam len základnú obslužnosť = účelové spoje, čo by možno pritlačilo na riešenie tohto problému. Lenže DPB si nemôže povedať, že "tu je zlá cesta, dokým nebude opravená, nebude sem jazdiť" a tak sa ničia autobusy, aj zničená cesta...
Reply on: Urbanway 2423 #172739:
Koľko času malo mesto urovnať si majetkové práva? Iba nejaké tri desaťročia?
Reply on: IBBI #172740:
59 tam aj tak asi nechajú len kým nebude električka do Petržalky... Ja by som to možno riešil tak, že by tam zachádzalo iba pár účelových spojov denne (nejakých 5-6), ktoré by mohli byť kľudne aj kĺbové, ak by sóla nestačili, aby tam bola nejaká základná obslužnosť pre pracujúcich a inak by sa Pánty do opravenia cesty vynechávali.
Reply on: Urbanway 2423 #172739:
No to by mohla. Aj 59. Fakt to je strasne nicenie tych busov.
Reply on: stanod #172737:
Tam je problém, že tú cestu vlastní neskutočne veľa vlastníkov. Neverím, že sa to tam niekedy podarí opraviť, to tam asi skôr prestane premávať tá 65...
pre velky uspech opat auto zaparkovalo na racianskej radiale, tentoraz premava NAD medzi Blumentalom a vozovnou.
Reply on: IBBI #172728:
Pánty sú, samozrejme, kapitola sama osebe 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.