25Trky boli dva krát takto využité: (čo si ja pamňtám)
počas jednej výluky v centre, čo bola možno pol dňa (nedeľa doobeda), boli 2 ks nasadené na 206, ktorá išla po trase: NÚSCH - Hodžovo nám. - Kollárovo nám - Radlinského - Legionárska - ASMN (už si nepamätám prečo presne bola ta výluka).
Druhý krát to bola výmena trolejovej križovatky Miletičova - Prievozská za úplnej výluky, ktorá trvala 4 dni: víkend, potom pondelok a utorok bol nejaký sviatok.. Takže ten pondelok bol slabší, ale stále pracovný deň a tušim školský rok. Na 201, 202 bol víkendový grafikon a na 202 išli ten pondelok 4 25Trky s tým, že vylúčený úsek išli na diesel a predtým a potom nasadzovali palice..(Na 33ku sa na ten jedeň deň vrátili sólo vozy z Krasňan ? )
nehovorím o 3, ale o 2 zadných prednú nápravu ti nikto nespraví poháňanú resp bolo by to strašne drahé a technicky veľmi náročné ale možno sú busy 4x4 ci 6x6 ale neviem o tom
V DPB dokumente ktorý museli vypracovať kvôoli eurofodnom je zámer nasadiť 30 TrDG na 210 Hl. Stanica - Eurovea a 64+41 Jelačičova - Búdkova. Postupne ako sa blíži čas ich nasadenia pribúdajú ďalšie a ďalšie nápady.,..
ani ja nie som zástancom nových kĺbov s agregátom, v niektorej diskusii o odstavených 25Tr som sa k tomu vyjadril dosť jasne, nech na DD ťahajú aj všetky štyri vozy Tatrou, aspoň by to prepojenie s Mlynskou dolinou vymysleli čo najskôr ?
agregáty v 25Tr dostali zabrať okrem nasadzovania na pôvodnej L133 aj kvôli nezmyselne chýbajúcej otočke na Molecovej, keď ich bolo treba štartovať každú chvíľu...
inak podľa mňa je pre kĺbový trolejbus premávajúci na trati typu Molecova - Kuklovská najväčší problém koncepcia poháňanej zadnej nápravy, diferenciál dostáva permanentný záhul, či už pri jazde hore alebo dolu kopcom a som zvedavý, koľko tam vydržia 31Tr, ak ich nebudú pravidelne striedať ? Prešov už zažil jeden odstavený troloSOR na diferencál - 713-ka stála takmer tri mesiace na poruchu ložísk v diferenciáli a to je v prevádzke tri roky a jazdí na tratiach, ktoré sú profilom niekde inde ako trať na DD