dnes ráno pred 8 to bolo zaujímave na zastávke Blumentál. V pruhu pre autá v smere do mesta stálo auto, pomocou ktorého buď dávali dávali dole informačnú tabuľu (alebo ju dávali späť ). A tak vodiči IAD prechádzali cez električkový pruh. Keď som tadiaľto prechádzal, tak takto blokovali jednu električku.
Ja som nim isiel pred par dnami na Dol. Hon. a nevidel som v nim nejake zmeny oproti ostatnym okrem tych okien a prave naopak som bol prekvapeny ze konecne mala vysperkovane akusticke hlasenie zastavok ze to naozaj kricalo az. Co sa mi lubi ze to pomaly ale isto pekne dostelovavaju v tych tbusoch.
Zato dnes mal premieru aj 6801 na L33, suverenne najhorsi 31Tr , rozhegany, tlmice tesne pred rozpadnutim a tie zvuky elektromotora tiez uplne ine ako odstatne 31trky + samozrejme vozidlo bez zamkynatelnych okienok. Ten keby mi prisiel pod ruku ?
Nové vozidlá to totiž ani neumožňujú. Ani sory NB18 nie. Hento u tých najnovších je buď nejaká chyba, či už od výroby, alebo je ako "bonus" je niekde ľahko dostupný prepínač odblokovania dverí (čo u iných vozoch nie..). Ale vodiči by išli proti sebe, keby to reklamovali...
Ja toto nerozumiem ja som sa n8kdy nestretol s tymto systemom ze vodic odchadza zo zastavky so zatvarajucimi dverami a s tymi novymi sormi sa mi to na 96ke stava vzdy ked tam jazdia a idem s nim ze odchadzaju so zatvarajucimi dverami zo zastavky. To sa mi tusim uz iba s karosami stalo.
momentálne pekný chaos na Predstaničnom námestí - vykapatá 2652 z 32/3 v odbočke na Šancovú, Tracker už na mieste, vyzeralo to na zablokovanú zadnú nápravu, lebo pripravovali zdvihák + ťuknuté dva osobáky na úrovni nástupišťa 61-ky...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.