Neví někdo, jestli opravdu dnes na lince 3 jezdí T3P 7785+7786, protože nevím, jak by se dostala zpět od Jungmanové ? Možná vozy oba připojené zadní částí k sobě. ?
Nemá vytekať. Povolil nejaký spoj alebo hadička alebo čo... Zďaleka nie prvý raz. A obávam sa, že ani posledný.
Čo by sme(ste) chceli za 2 a3/4 melóna? Aby veci spoľahlivo fungovali? ?
Súprav majú Krasňany 38, čo znamená, že pri počte 60 ks 29/30T a 49 ks T3/T6 nie je dôvod, aby sa živilo 36 kusov K2, ktoré jazdia na linkách, kde by jazdiť nemali. Ja osobne tvrdím, že po zrušení staničných liniek typu 3 a 8 už nemajú kde reálne jazdiť v takom počte. Ako bolo nižšie napísané, ak by boli na linkách 2, 6 a 7, tak by to bolo ideálne (to znamená, že by minimálne všetky TV14 a prvé progresy mohli byť vyradené aj bez náhrady).
Veď som ti písal . Treba objednať viac vozokm.
Prejazdy L6/8 by mohli byť ok. Radšej by som však videl zlepšený int. , keď sa im podarí zregrutovať nových ...
Po skončení výluky na Jesenského by bol v pracovné dni podľa mňa najlepší takýto systém:
K2S - linky 2, 6, 7
T6 (T3G) - linky 5, 8
29T (T3P) - linky 4, 9
30T - linky 1, 3
Ak by v Krasňanoch zostali voľné súpravy, mohli by ísť ráno na linku 7. A ak by stále niekto potreboval silou mocou vypravovať kačice v čo najväčšej miere, mohli by cez sedlo prejazdovať z linky 6 na linku 8.
Regiovlaky a busy sú tie čo ešte stav na Račianskej zhoršujú. Z busov prestupujú už v Rači pre každodenné zápchy. Vlak je tak dobrý pre pár Vajnorčanov a Račanov. Z Vinohradov v centre vlakom určite nebudeš rýchlejšie.
To skôr naopak.