Fúha - ak sú poznámky k výprave trolejbusov pravdivé, črtá sa nám pekný prúser - ráno tri poradia na L201/202 nevypravené pre nedostatok prevádzkyschopných vozov, na hroboňáckych poradiach L204/207 krátke vozy(na L207 už ani neoznačené ako oslabená kapacita) ☠ Nie tak dávno som to tu rátal - na 56kĺbových poradí nám nestačí 67 troloSORov, to že tri sú pravidelne na L33 je iná kapitola
Nikdy som sa netajil svojim skeptickým postojom ku troloSORom, ale toto je trošku príliš silná káva - že budú mať takéto problémy už po dvoch rokoch prevádzky, to som neočakával ani v tom najčernejšom sne, asi 31Tr do Hradca Králové, Prešova, Žiliny a Brna(tie tri banskobystrické nerátam) dodávala iná fabrika. A Škodovka sa nemôže vyhovárať ani na neúdržbu DPB, keď si vozy servisuje vo vlastnej réžii...
Takže ešte raz by som chcel poďakovať súdruhom Delfínovi a Vrabčiakovi za skvele investované peniaze, fakt veľmi pekne ďakujeme za zabezpečenie trolejbusovej prevádzky na 25 rokov ? ? ?
Nikdy som sa netajil svojim skeptickým postojom ku troloSORom, ale toto je trošku príliš silná káva - že budú mať takéto problémy už po dvoch rokoch prevádzky, to som neočakával ani v tom najčernejšom sne, asi 31Tr do Hradca Králové, Prešova, Žiliny a Brna(tie tri banskobystrické nerátam) dodávala iná fabrika. A Škodovka sa nemôže vyhovárať ani na neúdržbu DPB, keď si vozy servisuje vo vlastnej réžii...
Takže ešte raz by som chcel poďakovať súdruhom Delfínovi a Vrabčiakovi za skvele investované peniaze, fakt veľmi pekne ďakujeme za zabezpečenie trolejbusovej prevádzky na 25 rokov ? ? ?