Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: PatroSTYLE 007 #178191:
A čo jazdí na R/1?
DPB: Linka 154: premáva skrátenou trasou Hubeného - Muničné sklady a späť.
R/2 Citelis #1035
Dnešná výprava autobusov na prievozské linky súvisí zasa s opravou napájania v tejto oblasti?
32/6+84/9 3226 😎.
Reply on: Viko #178187:
Zase neprehanaj. Ista miera dopravy by bola aj na povrchu a nie vsetko v zemi🙃 .
Reply on: Petto #178186:
Budem chcieť odísť z centra. Najprv sa musím dogúľať na Mariánsku / Centrum / Šafko, zabiť dve minúty na eskalátore a potom si postáť obligátnych osem v zemi na podvečernú formu jednolikového variantu - aby som sa viezol päť minút k TPD, zasa dve minúty vyliezal von a čakal na prestup. To už pomaly vyjde narovnako chôdza, ktorá nestojí pár miliárd 😀
Reply on: 6503 #178179:
Netreba. Stačí zakopat elektricky pod zem hlavne kde sú najpomalsie tj centrum. A budovat nove trate, no nevieme ani tie. Nie to este metro. 😅
Reply on: 6503 #178179:
a vies si predstavit ako by to v tomto meste vyzeralo pri jeho neschopnosti financovat tie sucasne dopravne systemy (ich prevadzku) keby tu bol este dalsi dopravny system ?
Reply on: BA2301 #178181:
nuz, ked nasi voleni zastupcovia ani pri novej vystavbe elektricky v petrzalke nevedeli vyuzit pocas vystavby sidliska komunistami predpripraveny zarez na mimourovnove krizovanie a radsej ho zaviezli a vsade nadrbali urovnove krizovatky, tak by som v tomto smere ziaden optimizmus nemal.....
Reply on: TomJ #178182:
Bratislava je veľká vzhľadom na plochu a tým aj prepravné vzdialenosti. Švajčiarske Lausanne má 138000 obyvateľov a má metro - jedna linka je takmer celá povrchová, druhá je kompletne segregovaná (pod zemou a nad zemou) - automatická, bez vodiča. Tiež ide o to, že MHD tam obsluhuje veľké vzdialenosti.
Reply on: 6503 #178179:
Bratislava je v súčasnosti malá na metro. Klasické metro by malo zmysel len pre ľudí, ktorí cestujú z jedného konca mesta na druhý. Pre značnú časť ľudí by mohlo v konečnom dôsledku znamenať predĺženie cestovania.
Reply on: 6503 #178179:
Niektoré mestá to riešili postupným segregovaním električiek (pre-metro), ale to by chcelo koncepčnejšie plánovanie ako je hľadisko volebného obdobia primátora. Segregovať sa dajú električky zakopaním pod zem (v centre) alebo aj segregovaním na povrchu (na radiálach) - nemusí to byť vždy na estakádach, môže to byť aj na úrovni cesty a zakopú sa alebo na most dajú križovatky.
Naša električková sieť je veľmi zraniteľná. Ale na porovnanie - bol som pred mesiacom týždeň v Ženeve a na trase z centra na francúzske hranice, kde nepremáva nič okrem električiek, boli za ten týždeň tri dlhodobé výluky. A kým spustili náhradnú autobusovú dopravu (ak vôbec), tak to trvalo niekoľko hodín (3-4). Takže DPB by si ešte stále zaslúžil medajlu.
Reply on: 6503 #178179:
Keby na cestách neboli hlupáci, ako v celej strednej európe, metro by netrebalo.
Skor ci neskor tu to metro bude nutnostou. Doprava je coraz horsia a tyka sa to aj elektriciek zial.
4249 odstavena s poruchou na Starohajskej smer Lachova
Úplne paralyzovaná MHD Prievozská všetky smery, porucha tv vedenia, Miletičova upchata iba smery 15 min sa ide po Central, ďalej všetko stojí úplne, križovatka pri Centráli ťažko prejazdná
Reply on: Samčo #178175:
Ďakujem.
Neviete, čo sa menilo v CP a-68?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.