"Vodič odbočujúci vľavo je povinný dať prednosť v jazde protiidúcim motorovým vozidlám i nemotorovým vozidlám, električkám idúcim v oboch smeroch, vozidlám idúcim vo vyhradenom jazdnom pruhu po jeho ľavej strane a chodcom prechádzajúcim cez vozovku. Vodič motorového vozidla i nemotorového vozidla odbočujúci vpravo je povinný dať prednosť v jazde električke, ak je povolená jazda pozdĺž električky vľavo a vozidlu idúcemu vo vyhradenom jazdnom pruhu po jeho pravej strane."
Električka v tomto smere naozaj nemá prednosť. Objektívne ale treba dodať, že to značenie je tam extrémne nedobré a hodila by sa dodatková značka s plánikom, ktorý sa dnes (nerozumiem prečo) dáva aj na križovatky s priamou hlavnou cestou. A samozrejme, bolo by úplne optimálne, ak by tu električka mala prednosť.
Kludne ma oprav(te), ale kedze aj auto aj elektricka su na vedlajsej a elektricka odbocuje v podstate vlavo na hlavnu, nemala mu dat prednost, kedze auto slo rovno?
Aj si si pozrel co si nalinkoval? Lebo mne to DZ potvrdzuje zakaznikov vyhlad.
Hlavna cesta je smer Obchodna-Kapucinska. Cize aj auto aj elektricka su v tom jeho pripade na vedlajsej + elektricka odbocuje dolava a teda dava prednost protiiducim vozidlam.
Ja sa nečudujem. Zaujíma ma, kde by bolo moje dvojročné auto dnes, keby som prvý rýchlostný stupeň nevyužíval len na rozbiehanie a jemné dolaďovanie pri parkovaní, ale pri bežnej jazde mestom.
Skoda ze toto "dementne riesenie" uz testovali na Riviere na 25Tr pri vzniku TT Dlhace a bolo to rovnako zle. Ale nie, bolo treba zopakovat chybu aj v roku 2015 na 210 s kratkym vozidlom.
na viacerých odišlo turbo a dosť častá závada je neschopnosť naštartovať APU, zjavne to nie je stavané na takýto typ prevádzky, bohužiaľ v dobe zadávania podmienok tendra o parciáloch sa ešte "nevedelo" a tá správna firma mala v ponuke len toto dementné riešenie