Dnes sa bohužiaľ kazia aj naše SU midibusy, stačí pozrieť výpravu. Plus #2004 počas jazdy 2x vypadol motor na zastávkach a očividne sa to stalo aj predtým, lebo vodič už bol z toho dosť na nervy.
Trnavské mýto je bez prúdu. Trolejbusové linky premávajú odklonom. 201 cez Miletočovu, Svätoplukovu, Záhradnícku a Legionársku. Ostatné linky som nezachytil, ale asi tiež cez Legionársku, Záhradnícku a Jégeho. 64 zrejme až do odvolania nepremáva.
Otazka na znalych: ma nejaky z vozov 28xx funcknu klimatizaciu?
Petto: za normalnych okolnosti by som bol medzi prvymi ktori by to tvrdili, i ked osobne by som aj ako sotous rad videl 21tr v prevadzke, naor ako historicak. Avsak, ked momentalne akosi sa nezvlada vyprava, a to su prazdniny, nie je na mieste bud zacat drbat skodovku, alebo ak toto je zmluvne osetrene (viz 861 zssk a moric) alebo spojazdnit co spojazdnitelne je? Osobne si myslim ze ako nahrada tej 14tr co beha na 203 je idealny kadet. Sice stare, a bez klimy, ale aspon NP....
príprava tam je, ale čokoľvek s APU je v bratislavských podmienkach dlhodobo nepoužiteľné, to už radšej tie 15Tr (aj keď v dnešnej dobe je to samozrejme nezmysel, možno tak na zimu prezuté na zimných gumách )
dielcania si zvyknú
Presne nejak tak som myslel, buď na židáka, alebo kdekoľvek, ono zas, reálne aj z Molecovej by sa to raz za hodinu prežiť dalo, najviac narvané sú len hodinu ráno a poobede asi dve hodiny. Zbytok by sa možno dal prežiť. Išlo hlavne o verziu "netreba dotiahnúť tatrofkou"...
6207: ale príprava tam je, nie? a navyše, keď úspešne prichádzame o 670x, a aj degeše nejak začínaju nestíhať, by sa nejaké daľšie APUčko hodilo aj keď to fakt by malo väčší význam opraviť a spojazdniť 15Tr.....
Rozmýšľam, ak sa nepletiem, tak naša 21Tr ma predprípravu na dieselagregát. koľko by stála jeho montáž? cez víkendy na 33, cez týždeň 210.... Ja viem, že je to zastaralý črepník, ale, pokiaľ sú problémy zo 126 trolejbusov vypraviť 78, potom by som nejaký ten zmysel asi našiel.
Btw, takže sa vracia prízrak minulosti do premávky? 4141 nepríde tiež vypomáhať?
Prikladám do ohníčka o nepotrebnosti 6401-ky z diskusie o jej novom statickom meniči - dnes máme na 210/5 3431-ku a to máme prázdninový grafikon, kde je menšia výprava 78 vozov (+ dve "nočné" poradia 203-ky) oproti štandardnej výprave 97+2 vozy...
Takže keď to zhrniem - 120+6 trolejbusov nie je schopných vyjazdiť 78 poradí Nech sa na mňa nikto nehnevá. ale toto svedčí buď o totálnej neschopnosti Škodovky zastrešiť údržbu alebo o "kvalite" dodaných troloSORov (to, že 25Tr sú šroty, je neoddiskutovateľné) a treba okamžite prijať opatrenia, aby prišlo ku náprave tohoto stavu