V SL domontovali klímu do úplne všetkých vozov bez ohľadu na vek a teraz aj keď dokúpili +- 20 C954 z rôznych častí SVK tak aj do nich. A ani tam nie je funkčnosť v 100% vozoch, ale blíži sa to celkom úspešne k tým 100%. Ale je úplne logické, že to sa s MHD nedá porovnávať, lebo to má oveľa menej zastávok (veľké vzdialenosti medzi nimi), iba dvojo dverí a z toho tie predné dosť úzke, a zvyčajne majú po celom voze pozaťahované záclonky.
Klimatizovane vozidla - dnes som mal stastie na 4938 - 83/x smer Vozovna Petrzka, pokazena klima, vodic sam povedal. Aspon otvoril stresne poklopy, ale po prestupe zo SlovakLinesu to bolo citit ze klima nejde.. V Medakoch ked klima ide, to je super, lebo to tam tak nechuci strasne.. Podla mna su to naj vozy ked klima funguje..
Klima v SORkach - tam to je tak, ze niektore nestihaju, ze? Lebo ked som siel jednou z novsich serii 186x a klima, sla tak bolo uplne pardne vo voze. Pricom ked som isel davnejsie nejakym 28xx - tie co klimu maju, tak to hucalo jak dabel, ale chladenie slo slabe..
Neviem celkovo ako to je s klimami, ale co domontovlai klimu v SlovakLinese do starsej Karosy C95x, tak to som mal pocit ze idem v mraziarni..
Klamanie som zažil až teraz pri celodennom vypravení súprav namiesto škodoviek na L3/9.
Ináč mali tu tabulku vždy iba záložne vozy.
Súhlas , že by mali byť v zálohe iba klbáky. No určite ich teraz nemáme nazvyš. Nerátam vrakosy, ktoré v týchto hicoch by viac stáli ako išli.
29/30T jazdia všetky z JD samozrejme. V Krasňanoch nemajú na ich údržbu prispôsobené haly tak ako v JD. To bolo myslené tak, že časť vodičov bola presunutá z Krasňan do JD a museli si dorobiť papiere na škodovky.
Dneska je na linkách 3 a 9 konečne dodržaná garantovaná nízkopodlažnosť (aj keď na autobusoch nie). Ináč všetky jazdia naďalej za Jurák? Alebo nejaké boli presunuté do Krasnian, kde si už niektorí vodiči urobili na ne papiere?