TeBeCe: Tie elektricky museli este niekde stat potom, ked tie jednotky sa nestihli ist otocit az do Dubravky, tak isto ako aj 7108 na 5 a tak neviem zistit poradie tohoto ZV
Este skor kym sa oddam do rise snov, tu je nieco z piatkovej reality:
- linka 83/6 vynechal prvy vyjazd z Dubravky o 7:40 h., neskor isiel ZV 4096 a napokon 2821*
- *2821 docasne vypadol na linke 83/6 okolo 14. h. bez nahrady, od 15:30 h. sa vratil
- 2812 o 18:12 h. odisiel do vozovne z linky 34/7 ( mal mat odchod z Dubr. o 18:03 h. ), neskor ho na poslednom kole nahradil ZV 2320, az do konca sluzby
- 7749-50 o 18:52 h. odisiel do vozovne z linky 12/6, neskor ho nahradil ZV 7706 a napokon 7727-28
- 7737-38 vypadol na linke 12/3 okolo 20. h., neskor ho nahradil ZV 7829 a napokon 7821-22
- 1018 vypadol na linke 20/4 po 21. h., neskor ho nahradil ZV 3604, asi az do konca sluzby
Vyprava podla poradia, s ktorou mi pomohol frenky a pridal aj maly bonbonik v podani linky 28:
1: 7741-42, 7767-68, 7793-94, 7787-88, 7748-47, 7739-40, 7807-08, 7761-62
5: - jedno z vozidiel robilo nahradu - 7941-42, 7931-32, 7915-16, 7923-24, 7933-34, 7953-54, 7929-30, 7909-10, 7935-36, 7917-18
M: ZV 7108/?? - nepodarilo sa mi urcit - pozri vyssie
12: 7819-20, 7799-7800, 7737-38, 7809-10, 7775-76, 7749-50
M: ZV 7706/6, ZV 7829/3, 7727-28/6, 7821-22/3
20: 1020, 1011, N 1019, 1018, 1016
M: ZV 3604/4
27: 1101, S 1062, VWr 1320, VWp 1407, VWv 1403
28: 3509
34: 2314, 2909, 2937, 2932, 2308, 2310, 2812
M: ZV 2320/7
35: 3525
83: 2825, 2940, 2515, 2514, 2811, 2821n, 2203, 2814, S N 2818, 2945, R 2809, 2810
M: ZV 4096/6
504: 1823
Este skor kym sa oddam do rise snov, tu je nieco z piatkovej reality:
- linka 83/6 vynechal prvy vyjazd z Dubravky o 7:40 h., neskor isiel ZV 4096 a napokon 2821*
- *2821 docasne vypadol na linke 83/6 okolo 14. h. bez nahrady, od 15:30 h. sa vratil
- 2812 o 18:12 h. odisiel do vozovne z linky 34/7 ( mal mat odchod z Dubr. o 18:03 h. ), neskor ho na poslednom kole nahradil ZV 2320, az do konca sluzby
- 7749-50 o 18:52 h. odisiel do vozovne z linky 12/6, neskor ho nahradil ZV 7706 a napokon 7727-28
- 7737-38 vypadol na linke 12/3 okolo 20. h., neskor ho nahradil ZV 7829 a napokon 7821-22
- 1018 vypadol na linke 20/4 po 21. h., neskor ho nahradil ZV 3604, asi az do konca sluzby
Vyprava podla poradia, s ktorou mi pomohol frenky a pridal aj maly bonbonik v podani linky 28:
1: 7741-42, 7767-68, 7793-94, 7787-88, 7748-47, 7739-40, 7807-08, 7761-62
5: - jedno z vozidiel robilo nahradu - 7941-42, 7931-32, 7915-16, 7923-24, 7933-34, 7953-54, 7929-30, 7909-10, 7935-36, 7917-18
M: ZV 7108/?? - nepodarilo sa mi urcit - pozri vyssie
12: 7819-20, 7799-7800, 7737-38, 7809-10, 7775-76, 7749-50
M: ZV 7706/6, ZV 7829/3, 7727-28/6, 7821-22/3
20: 1020, 1011, N 1019, 1018, 1016
M: ZV 3604/4
27: 1101, S 1062, VWr 1320, VWp 1407, VWv 1403
28: 3509
34: 2314, 2909, 2937, 2932, 2308, 2310, 2812
M: ZV 2320/7
35: 3525
83: 2825, 2940, 2515, 2514, 2811, 2821n, 2203, 2814, S N 2818, 2945, R 2809, 2810
M: ZV 4096/6
504: 1823
frenky
jedine co do Lamaca po 16:00 chodilo bola 37cka a mozno este 92ka.
Ale> okolo 16:30 bol na 37 nasadeny ik435, ktory stihol cca o 17:00 na zastavke OD Lamac smerom do mesta zachytit cestujuceho stojaceho na zastavke.Padom si minimalne rozbil usta. (info vodic z 1009)
Na posledne kolo isla 37/5.>1009 pri PKO jej odislo komplet osvetlenie.Vodic sa pokusal nahodit ho naspat, aj sa hrabal v poistkach, ale nic.Nakoniec asi po 5min. sa mu podarilo nahodit aspon stretavacie svetla a zadne cervene. Takto dokoncil kolo a odfrcal do vozovne.
A este daco z 37/5. > na zastavku OD Lamac vchadzal 20km/h cize velmo pomaly. Zacal jemne pribrzdovat, ale hodilo ho to do smyku a valil sa pramo na odstavenmu Daciu. Nakoniec riadenie strhol do cesty, co sa evidentne nepacilo jednej strsej pani, ktora zakrutila hlavou akoze "co robis ty vol".Pri vystupovani sa strepala pekne na zem...