Dalsie veci z vypravy (info Mike):
205/212: 6618 (cislo linky si prehadzoval dobre, ale ako ciel mal stale SAV - hrobust jeden...)
401+ZV: 1806
501: 2815
502: 2132
504: 1317
505: 1018 (odchod o 1.05 robila 1806, lebo 1018 mala odpadnuty naraznik, ktory iskril...)
509: 1010
510: 48xx
511: 3610
512: 2603
513: 3003
515: 48xx s nesvietiacim prednym transparentom
518: 3507
Zase nikoho nenapadlo aspon z Juraku a Trnavky vypravit klbaky namiesto kratasov
BTW, BigMac nakoniec svoj voz nejako opravil a dojazdil v pohode. Na dojazde z Hl. stanice do Juraku sa islo ako linka 2 Aj ostatne linky dojazdili v poriadku.
Jano: 7839+7840 ma opacne polpantografy, ak si ich videl, tak to mohlo byt bud toto alebo 7837+7838 (to jazdilo)
205/212: 6618 (cislo linky si prehadzoval dobre, ale ako ciel mal stale SAV - hrobust jeden...)
401+ZV: 1806
501: 2815
502: 2132
504: 1317
505: 1018 (odchod o 1.05 robila 1806, lebo 1018 mala odpadnuty naraznik, ktory iskril...)
509: 1010
510: 48xx
511: 3610
512: 2603
513: 3003
515: 48xx s nesvietiacim prednym transparentom
518: 3507
Zase nikoho nenapadlo aspon z Juraku a Trnavky vypravit klbaky namiesto kratasov
BTW, BigMac nakoniec svoj voz nejako opravil a dojazdil v pohode. Na dojazde z Hl. stanice do Juraku sa islo ako linka 2 Aj ostatne linky dojazdili v poriadku.
Jano: 7839+7840 ma opacne polpantografy, ak si ich videl, tak to mohlo byt bud toto alebo 7837+7838 (to jazdilo)
frenky