Dalsie veci z vypravy (info Mike):
205/212: 6618 (cislo linky si prehadzoval dobre, ale ako ciel mal stale SAV - hrobust jeden...)
401+ZV: 1806
501: 2815
502: 2132
504: 1317
505: 1018 (odchod o 1.05 robila 1806, lebo 1018 mala odpadnuty naraznik, ktory iskril...)
509: 1010
510: 48xx
511: 3610
512: 2603
513: 3003
515: 48xx s nesvietiacim prednym transparentom
518: 3507
Zase nikoho nenapadlo aspon z Juraku a Trnavky vypravit klbaky namiesto kratasov
BTW, BigMac nakoniec svoj voz nejako opravil a dojazdil v pohode. Na dojazde z Hl. stanice do Juraku sa islo ako linka 2 Aj ostatne linky dojazdili v poriadku.
Jano: 7839+7840 ma opacne polpantografy, ak si ich videl, tak to mohlo byt bud toto alebo 7837+7838 (to jazdilo)
205/212: 6618 (cislo linky si prehadzoval dobre, ale ako ciel mal stale SAV - hrobust jeden...)
401+ZV: 1806
501: 2815
502: 2132
504: 1317
505: 1018 (odchod o 1.05 robila 1806, lebo 1018 mala odpadnuty naraznik, ktory iskril...)
509: 1010
510: 48xx
511: 3610
512: 2603
513: 3003
515: 48xx s nesvietiacim prednym transparentom
518: 3507
Zase nikoho nenapadlo aspon z Juraku a Trnavky vypravit klbaky namiesto kratasov
BTW, BigMac nakoniec svoj voz nejako opravil a dojazdil v pohode. Na dojazde z Hl. stanice do Juraku sa islo ako linka 2 Aj ostatne linky dojazdili v poriadku.
Jano: 7839+7840 ma opacne polpantografy, ak si ich videl, tak to mohlo byt bud toto alebo 7837+7838 (to jazdilo)
TOMAS
1808 musel ist na poruchu do garaze:(a teraz bude doma asi az do 5.1.2003!Hradil ho maly srot 1012:-P!
A TERAZ NIECO Z VYPRAVY(30.12.2002)
86:1812p,1808p,1219,1800,1804,1802,1806,1813
82:3627,3613
180:4096
1812p-Vodic vypol motor,ale ledva ho nastartoval.Totiz na palubnom pocitaci(BUSE)sa ukazovalo,ze chyba napetia nakoniec vsak objavil v baterkach nejaku chybu troska sa v tom pohrabal a mohol vystartovat na poslednu jazdu:-P
1808p-TAK chudak vodic po poruche dostal sopku 1911;)