tak asi nikto okrem mna si takto nepomaha
a tu u mna chodia teraz uz 3 klbaky, bo tretia kolona nema, takze tu orcite 66 nebude, ale moze sa stat ze zalozak bude bars-aka kolona, napr dnes som videl myslim na 50 - 45xx, aj tak teraz cez leto mi to je pomerne dve, ale cez skolu to bude horsie, ked si budem rano mylir 50 a 78...jedine ze by busy 78 chodili podla EVC tie co coteraz, ale ako tak vidavam tak z 70 presli busy na 50 cize budu chodit aj na 50 aj na 78...co uz..
odkedy su pomenene kolony ??? o tom mi nemohol dojst nejaky info mail ?? teraz sa 78 miesa s 50 (namiesto 70) ???
ktore linky maju ete ine kolony ?? zatial viem len ze 70 a 96 je prvá a 50 je uz druha...tiez to je ***nute, lebo doteraz ked som videl klbovy bus, tak aj ked som nevidel ktora linka to je, tak som pozrel kolonu a vedel som ci to je 50 alebo 78...ted uz nemam podla coho rozlisovat
Ha uz som objavil zahadu krasnej 4815, ved ju maju pridelenu vodici z 4510!!! Ze ma to netrklo vcera, ta striebrenka je presne ta ista, ma nove folie na oknach a na prednej stary napis IKARUS.
Btw aj ruggerwagen vnútri totálne drnží, všetko tam rezonuje, vlastného slova si nepočuť v rýchlosti nad 30 kmh.
A išiel som dnes s kontajnerom (hanjin) a fakt ta klíma tak vrčí, nielenže je to vo voze hlasno počuť až ku kĺbu ale aj vonku to je počuť do vzodalenosti 5 metrov od K2Sky.
Za včera pochvala vodičovi výazdovej L59, na každej zastávke volal po vlkoch čo tam stáli, že "idem ako 65ka" a vďka tomu do nej aj nejakí nastúpili, lebo ináč by sa kĺbaku na Zl. Pieskoch, alebo vo Vajnoroch s transparentom "59 Antolská" báli. Na prípadné ďalšie otázky vodič pokojne odpovedal, že toto funguje od 4. 7. a že branie cestujúcich je pri všetkých výjazdoch aj dojazdoch L59 v úseku Mäsokombinát - Jurák. ? ? ?
No jedna vec, je že Petržalka nie je technická, ale vlastne iba dopravná prevádzka (= odstavné plochy).
Už iná vec je, že šroubovák tam videli maximálne v katalógu z hornbachu alebo baumaxu. Sú veci, na ktoré nepotrebuješ ani kanál, ani jamu a dajú sa spraviť tak, že cestujúci má pocit, že nastúpil do autobusu nejakej spoločnosti a nie že nastúpil do vraku o ktorý sa nikto nestará.
A ešte keby mi niekto racionálne zdôvodnil, že prečo dávajú IK 435 a vrakosy po G. O na delené služby, a IK 280 na celodenky. ZA to, že ik280 je spoľahlivejší ako IK 435 alebo B741 po G. O? Ale potom nech sa nikto nečuduje, že sa rýchlo rozpadne, keď je to namáhaný a musí podávať výkony v premávke. Toto už 1. ani 2. koĺona dávno nerobili.
Mike