No neviem ci by to malo dajaky vyznam keby pri Auparku (nedaj boze niekde za Petrzalkou) by sa pokazil... to by bolo asi uuurcite lepsie. ? Tam za kopcom stat a cakat a cakat na ZV kym by prislo tak ti dedincania by uz boli rozlezeni po ceste jak mravce... a pri tom 0% osvetleni by som bol zvedavy kolkati by prezili hihihi. ?
Podľa mňa by to malo byť (kapacitne) vyrovnané čo sa týka L80 a L88. Na obidvoch linkách by mali chodiť 15m autobusy, takto je to dosť extrém, 80 je niekedy dosť plná a 88 zas poloprázdna.
Re #44076 frenky: prečo by nemohol posledné kolo urobiť už aj na predné dvere... Už keď tam bol a vzhľadom na neskorú nočnú hodinu, by som aj ja ho poslal dojazdiť... ?
hehehehehe ? tak toto je lepsie nez v kocurkove... ja len nechapem co za dispecera tam sedelo ked kazal jazdit s tov pokazenou 1705... a este sa rypat v poistkach??? no ani by ma nehlo! Pekny zmätok, za tento super vykon dispecera by som mu udelil medailu debility... ?
Moja včerajšia cesta do a z Petržalky. Je to trochu dlhšie, ale stojí za to.
Išli sme s Yzermanom a Gypistom spod Nového mosta do TESCA, tak fajn, počkali sme si na 91/5. voz 1705.
Naposledy, ked som cestoval s Gypistom v plyňáku tak nás vysadil pre pokazený alternátor a dvere. ☺
Takže Gypista nesklamal a tentoraz sa 1705 prestali otvárať 2. a 3. dvere už na Auparku. ?
Fajn, do TESCA sme prišli. Ideme pod Nový most. Príde 1622 (91/6.) Stojíme pod mostom, Gypista odchádza 37 preč. O 22:13 prichádza 28/3. 3502. O 22:15 prichádza na moje a Yzermanovo veľké prekvapenie z Čunova 1705. (Ja som predpokladal, že odíde z Čunova do vozovne) Pozeráme, 2. a 3. dvere sa mu stále neotvárajú. Vodič ide na dispečing pravdepdobne zahlásiť, že ide do vozovne skrz pokazené dvere. Dispečer ho ale vracia pravdepodobne s tým, že to jedno kolo už má dokončiť. Tak vodič ide za vodičom dovtedy opravovanej 1702 (91/2), ten mu asi navrhol, že sa na to pozrie. Začali sa hrabať v poistkovej srkini.
Medzitým je 22:22 a 3502 začína štartovať. Na naše veľké pobavenie sa mu to nedarí. O pár minút to vodič vzdáva a ležérnym krokom ide na dispečing.
Medzitým 1705 naštartovala a prichádza na nástupisko. Ešte viac sme sa s Yzermanom pobavili, keď sme zbadali, že sa mu už neotvárajú ani jedny dvere, asi skrz zásah do poistiek. ? Fajn, zatrúbi, potiahne s vozom až pred dispečing. Podarí sa mu vyslobodiť a ide za dispečerom. Ten ho posiela do vozovne.
Nastala zaujímavá situácia: Pod mostom ZV 4828 a 2 pokazené vozy.
Medzitým sa hľadá vodič 4828. Po pár minútach ho dispečer nájde v búde, kde inde že?? ?
Naraz sa (z mne neznámych a doteraz neobjasnených príčin) vracia 1705. Asi sa mu tie dvere predsalen podarilo rozchodiť. Zastavuje pri dispečingu a voz zomiera. Nedarí sa mu to natočiť, takže 88 nedokáže odisť spod mosta.
Pod most prichádza ZV 1006, ktorý hradil 1702.
A nám prichádza ZV 4828 na 28/3. Odchádzame spod mosta o 22:39 na -16. ?
Či a ako odišla tá 88 netuším, ale bol tam dosť veľký bordel. ?
trochu nizsie to je napisane... o 19.30 som ho videl stat na Hl.st. Kedze slo o zv, odhadujem ze minimalne jeden odchod z Kuklovskej uz odsluzil, takze minimalne od siedmej tam isto behal...
Nieco z nedele:
- 2819 od 14.06 h. vypadol na linke 83/3 pre poruchu vozidla (odstaveny na konecnej Pri krizi), neskor ho nahradil ZV 2602 a napokon 2828
- 7745-46 okolo 15.45 h. (jazda vynechana od 16.11 h.) vypadol na linke 12/9 pravdepodobne pre poskodenie interieru, alebo nieco podobne (udalost sa vysetrovala na konecnej Pri krizi do 16.40 h.), neskor ho nahradil ZV 7717 a napokon 7748-47
- 7781-82 okolo 18. h. docasne vypadol niekde v Dubravke smer konecna Pri krizi na linke 12/8 (do Dubravky prisiel o 18.15 h. naprazdno s otvorenymi dverami), o 18.23 h. sa uz normalne napojil na linku 1
- 7767-68 okolo 19. h. vypadol na linke 1/1, neskor ho nahradil ZV 7715 a napokon 7769-70
Pred zastavkou Markova, smer Antolska, skapala asi nieco po tretej 3623 na L99. Opravovala ju dielnicka 8324, asi daco s motorom. Dalsich par odchodov hradenych ZV4828 (kolky to luxus ❤ ).
O 19.30 na Hl.st. opat stretnute ZV4828 cakajuce na dalsi odchod L32. Ak na L32 nevypravili viac jak tie 3 vozidla, ktore sem napisal igi151, tak vypadnut musela bud 3626 alebo 3709 (osobne tipujem to prve ?).
Na L88 dnes cisto klbaky, niektore s Flora tabulkou, niektore uz nie... Som zvedavy co vypravia o tyzden ?.
Sobota, 29.4.2006
28 3509,3617,3603
29 3637,3622
- 3617 vypadol okolo 16:45 z linky 28/2, nahradil ho ZV 3628
- 3603 vypadol okolo 19:15 z linky 28/3, nahradil ho ZV 3628
Hehe ""Dobry den pan ...... (ved my vieme kto) prosim vas ukazete mi akou rychlostou jazdi BMko a ake casi? Viete som taky maly trtko a nechce sa mi verit co mi napisal na iMHD chapete ma ze?"" Hehehe... tak taky kreten som este neni... ? ked hovoris ze ti to tak ide a NEPORUSUJES vedome ziadny predpis D1/1 tak ok. ?
Tester
Pred zastavkou Markova, smer Antolska, skapala asi nieco po tretej 3623 na L99. Opravovala ju dielnicka 8324, asi daco s motorom. Dalsich par odchodov hradenych ZV4828 (kolky to luxus ❤ ).
O 19.30 na Hl.st. opat stretnute ZV4828 cakajuce na dalsi odchod L32. Ak na L32 nevypravili viac jak tie 3 vozidla, ktore sem napisal igi151, tak vypadnut musela bud 3626 alebo 3709 (osobne tipujem to prve ?).
Na L88 dnes cisto klbaky, niektore s Flora tabulkou, niektore uz nie... Som zvedavy co vypravia o tyzden ?.