Okrem technických aspektov ešte nezabúdajte že je tam semafór (a keď je vypnutý, treba dať prednosť protiidúcim vozidlám), takže ak by ste tam vyslovene nemali policajta zastavujúceho dopravu, tak by bola dobrá šanca že by ten trolejbus musel zastať na úseku bez drátov. Tá úprava signálneho plánu by negarantovala že sa to odjazdí tak ako si predstavujete, môže byť napr. zápcha smer Hodžko cez ktorú by sa tbus bol musel predrať.
si
takze ak by si chcel zberac zvesit "slusne", muselo by vozidlo zastavit alebo ist fakt ze minimalnou rychlostou aby to nejaka obsluha stihla a sklonove pomery v trase nie su zrovna take zeby sa tam nasledne vozidlo nejak rozumne rozbehlo (presuchtat by sa asi zvladlo, len by tam dlho blokovalo krizovatku)
stahovanie na povel maju pokial viem len vozidla ktore su schopne aj aktivneho (aj ked obmedzeneho) pohybu bez napajania