Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Zaujímalo by ma, či sa plánuje definitívne vyradenie 15 TrM po dodaní nových trolejbusov alebo stále bude to, že na trolejbusové nočáky musia byť 15 TrM. Už dávno mali byť minimálne cez víkendy a prázdniny 30/31Tr (neviem aká je obsadenosť N44/N47/N72), výhovorky ma v tomto nezaujímajú keď už na Silvestra sa to dalo, a nemyslím si že by sa nenašli 2 novšie vozy cez pracovné dni.
Reply on: juraj76 #174523:
Nepredpokladam, ze by niekto takto hlboko nad tym premyslal. Dnes mas na /2 ktora je do polnoci klbak a na /6 mas kratky voz a to je sluzba len do 20.

Mimochodom, vcelku by ma zaujimalo, ci sa niekto v dpb zamyslel nad tym, ze pridu dvojklby s vyssou spotrebou. Predpokladam, ze hned ako pridu tak sa v setriacej vasni obmedzi interval na 71.
Reply on: Úprimný Snímač #174526:
Snáď nečakáš že sa vedenie DPB vzdá svojich šotohračiek, keď ešte stále zostáva pár častí mesta kde môžeme ušetriť zrušením MHD bez náhrady.
a odteraz vikendy N33 so solami, no neviem 🙄 v nedelu akotak ale v sobotu...
Úprimný Snímač

Úprimný Snímač

Šetrenie podľa vedenia prevádzkového úseku DPB. 15 TrM na trolejbusových nočákoch, prevádzka sólo kusu 21 Tr, 30 Tr na linke 72, 31 Tr na námrazovke.💗
Reply on: S499.1023 #174518:
Toto by ma zaujímalo, ako sa prosím dáva dodávateľovi vedieť plánovaná spotreba, nejakou krivkou? Lebo inak si neviem predstaviť, ako sa dá nemať podkročenia, kým nemáš bývalý prešovský model takmer rovnakej špičky a sedla v elektrickej trakcii, aby v 15-minútovom kroku merania nič príliš nevyčnievalo. Ale možno som len zaspal dobu a svet je už inde😃
Reply on: Klepeto #174512:
Si nepochopil. Degeše na t49,60 a normálne 30Tr na t72 - tak som to myslel.
Reply on: Klepeto #174510:
Je to ais tak, že na poradia, ktoré končia okolo 20:00 dávajú kĺbové trolejbusy a na ostatné, ktorí jazdia do polnoci, sú nasadené krátke. Tak je to podľa služieb. Ale či je to správne šetrenie, o tom dosť pochybujem.
Reply on: Klepeto #174521:
Neexistuje mať na 71 zhoršený interval pri zachovaní 18 metrových vozov. V sobotu doobeda a v nedeľu večer už teraz občas ledva poberie ľudí.
Reply on: 810zssk #174516:
Kapacita sa posilní, ale interval v pracovné dni ostane. Skôr aby si nebol prekvapený, že tých 15 min. na L71 a L72 cez víkend zavedú s tým, že na L72 vrátia 18m vozy a na L71 zase dajú tiež 18m vozy namiesto ponechania 24m aj cez víkend.
Dlho nevydrzal. Aktualne zastavka uz par dni bez vyvesiek
Reply on: Solider #174515:
Ups, to som si neuvedomil, že máme delenú cez víkend, za mojich mladých čias také nebolo...
Reply on: Mhr1 #174511:
Tá legenda o paušále má tuhý korienok. Platí sa podľa plánovanej spotreby, pričom prekročenia a podkročenia sú sankcionované.
Reply on: Mhr1 #174506:
Veď je to jedno. Po rakúsky wuascht.
Reply on: Klepeto #174512:
Akože nakúpime vysokokapacitné trolejbusy aby sme posilnili kapacitu na 71 a potom kapacitu na 71 znížime zhoršením intervalu? To je taká hlúposť, že by som až veril že DPB to spraví.
Reply on: trolejbus6207 #174513:
44/4 je delená.
Reply on: Klepeto #174512:
Mhr1 podľa mňa myslel vypraviť 30Tr (nie degeše) z Trnávky na L72, ale to by vznikol bordel v zadelení a je otázne, či je vôbec dostatok kraťasov na takúto výpravu
Reply on: Klepeto #174510:
Tak si cez víkend zajazdí aj 6401 (dnes na 44/4), aspoň sa uvidí, či má na to, aby odjazdila dve celodenky za sebou... (to neznamená, že súhlasím s tým akože šetrením)
Reply on: Mhr1 #174511:
Degešmi by si ešte viac oslabil kapacitu na nosnej linke. Rozumnejšie by bolo nechať kĺb, zredukovať interval cez víkend na 15 min. ako má aj L42 a z centra mesta urobiť medzi L42 a L72 preklad 7,5 min. aby nešli dve nosné linky do východnej časti mesta za sebou. Po dodaní 24 m kĺbov urobiť na víkend 15 min. aj na L71 aby vychádzal preklad aj z Čiližskej do mesta.
Reply on: Klepeto #174510:
Keď chcú naozaj šetriť, mohla by niektoré poradia vypraviť Trnávka. Tá má vozov dosť, na niektoré poradia t49 a t60 by kľudne mohli ísť degeše. A ako sa tým vlastne šetrí? Ja som myslel, že DPB platí za elektrinu paušál podľa najnáročnejšej špičkovej hodiny, to býval aj argument, prečo v elektrickej trakcii nie je veľký rozdiel medzi špičkou a sedlom. Alebo sa to už zmenilo? Platí sa ako domácnosť, teda podľa reálnej spotreby?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.