Žiaľ, od roku 2016 vodiči zaradení na Trnávku majú papiere len na Škodovky a T3P. Na pedálových vozoch v autoškole nejazdia, pretože jazdia celú autoškolu na Škodovkách. Absolútne nelogické, ale je to tak.
Je to už dávno, čo som od toho preč ale kedysi na T3G žiadne extra papiere neboli treba. Však je to pedálové vzidlo, v princípe je obsluha rovnaká ako u T3, ktorá je hádam dodnes základom vodičáku na električku, až na drobné setaily ako protisklzovka a zárodky diagnostiky.
Mal by si si precitat prispevok na ktory som reagoval. Ja sa tu nehadam, ci by mali jazdit T3G alebo T3P, ale odpovedam na tvrdenie "že ich chcú doraziť úplne nech sa potom vyradia/používajú sa ako technologické vozy".
Mimochodom, keby tu nebola korona, tak odstavit by sa mali najstarsie kacice, kedze pocas beznej premavky je ich tu az az a suprav zalostne malo.
Preco myslis? Ved T3G si tento rok skoro nic nezajazdili. Z 34 dni si zajazdili 7x 7835, 3x 7837, 1x 7839, 9x 7841, 1x 7843, a 10x 7845. Ak tymto tempom ich chu dorazit tak este maju hodne vela prace
Ráno okolo 8:15 pracovali vrchári na výhybke za zastávkou Trhovisko smer Mliekarenská/Prievozská, zdržanie odhadom 15 min (dva vozy 209, dva vozy 201).
ja by som uplne zufalo rychlo nevyradoval ani po dodavke novych vozov, pretoze pokial sa pominie tato divna doba a ludia nahodou opat zacnu cestovat vo vacsom verejnou dopravou, tak sa moze stat ze ked to bude potrebne tak zas nebude cim posilnit interval na linkach....
a tym starym vozom k tomu aby na ne vacsina cestujucich neprskala chyba hlavne v lete KLIMA, zvysok (nejaka ta cistota interieru a pod.) je vecou udrzby ktoru treba riesit pri vsetkych vozoch...
Niekto tu spominal ze T3P na Trnavke sluzia ako zalozaky za Skodovky. Ten argument by presiel mozno v rezime skolske dni. No uz par mesiacov sa tu jazdi v rezime prazdniny cim mame kopu volnych NP elin i T3P tiez.
Kým nie sú potvrdené dodávky nových električiek, tak samozrejme, že nie vyradiť. Písal som len o odstavení. Radšej odstavím staršie ako rezervu a novšie - v zmysle po GO a s modernejšou el. výzbrojou - budem používať! Celkový vek nie je tak dôležitý, ak porovnávame vozy bez GO a s GO. Dôležité sú kilometre po GO a tých majú najmä tie posledné T3P najazdených žalostne málo.
To má teda logiku. Teraz, keď sú T3P relatívne nové, tak ich šetríme (ak sa tak dá státie na nekrytej ploche nazvať), ale keď budú zastarané, tak ich s pompou vytiahneme a T3G vyradíme.
Moj odhad je ze T3G sa prichodom novych 30ks vyradia spolu s dakymi K2S. Jednak ani miesto pre 30(40) uz nie je. Preto ich chcu este co najviac vytazit.
Plne súhlasím. Je smutné, že aj pri novom vedení sa tento nezmysel nepodarilo odstrániť. Nielen, že výzbroj TV8 je zastaralejšia ako Progres, ale ide aj o to, že T3G majú 31 rokov a neprešli žiadnou GO na rozdiel od T3P, ktoré majú GO a 5 z nich je dokonca nových! Aj T6 sú zastaralejšie ako T3P. 7795+96 sa po GO zaradila do premávky iba od r. 2014, ale už od r. 2017 jazdí minimálne. 7799+7800 je po VP a od skúšobnej jazdy nejazdí. Je to trestuhovné. Naozaj nerozumiem tomu, prečo 11 súprav T3G nepresunú do Krasňan a súpravy T3G + nejakých 6-10 súprav T6 z prvej série a s najväčším km priebehom neodstavia na JD. Je to choré - vozy, do ktorých sa investovalo veľa peňazí, sa nevyužívajú, ale zastaralejšie električky áno.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mhr1