priestor na mimoúrovňové kríženie ulíc so železnicou na križovatke Ivanská-Vrakunská-Trnavská jednoznačne je. Vyžadovalo by si to síce väčšie dopravné obmedzenia ale som presvedčený o tom, že by to šlo. máme 3 ramená každé po cca 100 metrov po najbližšiu križovatku a už dnes nájazd na priecestie mierne do svahu. neverím že by to zakopať a dopravne vyriešiť nevedeli.
Urbanway 2423
X2 by som kľudne zlúčil s X4, lebo dnes už vieme, že linka môže mať dva ciele aj bez zmätenia cestujúcich a okrem toho málokedy ide NAD po celej Vajnorskej radiále. Väčšinou premáva len v jednom úseku (JD - ZP, ŽST NM - JD/ZP, Blumentál - ŽST NM) a väčšinou nie je nutné deliť jej trasu.
X3 je dobrá, tak ako je, aj keď sa to používa aj pri autobusoch, aj pri električkách a vznikajú na potom dve X3ky.
X5 nemáme s čím vymeniť a o 5ke je podľa mňa verejne známe, že ide do Dúbravky.
X8 by som zmenil na X9, lebo L8 už neexistuje, aj keď si myslím, že ľudom sa s Ružinovom spája L8 rovnako ako L9.