Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tie pocmarane street art karosy idú v kolone okolo zst Petržalka po Rusovskej ceste smer Aupark v doprovode dispečingu DP
Reply on: Petra.Vrsanska #169826:
skuste napísať aj číslo autobusu (žlté štvormiestne). Mimochodom, okrem mobilu ste stratili asi aj Pravidlá Slovenského pravopisu😃
Prosim vas nenasiel niekdo v Autobuse mobil znacka Remi 9 modri
Reply on: S499.1023 #169824:
takze to bude este na hodne dlho v tejto nasej gubernii... mohli by aspon vedla spravit nejake provizorne priecestie cez zeleznicu....
Reply on: Urbanway 2423 #169808:
Pokiaľ viem, tak na základe posudku sa bude musieť zbúrať a postaviť nový.
👍 hore vodičovi v 2039 za používanie klimatizácie
Reply on: si #169821:
pri tejto predstave ma napadla iba jedna "ľudová" hláška: je to v **** drahí veriaci 😁
Reply on: Minko #169820:
heh a predstav si take zeby sa teraz zrazu zistilo ze niektory z vytazenejsich mostov cez dunaj je v havarijnom stave a zo dna na den by ho uzatvorili (podobne ako nadjazd na bojnickej)
Reply on: Valec #169819:
nikto nehovorí o jednej uzávierke ale 4 zo 4 uzávierok sa týkajú dopravných tepien alebo uzlov (či už IAD alebo MHD). To podľa mňa v poriadku nie je. Stačí jedna väčšia nehoda na trase medzi nimi (ktorá nie je zasa až tak veľká) a môže to skončiť kolónami skrz naskrz. Nemôžeme predsa spúšťať obmedzenia hala-bala bez rezervy na krízovú situáciu.
Reply on: Minko #169814:
Chápem súvislosť medzi viacerými obmedzeniami z dôvodu D4/R7, ale nejako mi hlava neberie, čo s tým majú spoločné obmedzenia z dôvodu DKR a/alebo na Americkom nám, či nebodaj nižšie spomínané uzavretie dvoch priecestí na trati 130. Každé z nich je na inom konci mesta a len minimum dopravy prechádza viac ako dvoma z nich.
BA je dosť veľké mesto na to, aby sa vždy mohla povoliť len jedna uzávierka cesty.
Reply on: ivanbuto #169817:
ja netvrdím, že sa má posunúť na 2021, ale sa tu jednoznačne nezvláda manažment v dopravnej oblasti a nikto si z toho ťažkú hlavu nerobí. Nechcem tu vťahovať súčasnú politiku ale silno mi ju to pripomína. Aj tam sa kričí na odvrátenie pozornosti z vlastných prúserov protiotázka chcete aby sa tu vrátil k moci Fico? Tak aj tu sa stále tvrdí-> To ONI- bývalé vedenie, KDI, a ktovie kto každý ešte čo mi neprišiel na rozum, ale "ja" riadim mesto dokonallo. 😁 Ak si nepochopil môj príspevok poukazoval som na to, že sa v tomto meste postupuje bez ladu a skladu a potom tu máme výsledok, že doprava kolabuje na niektorých miestach aj mimo špičiek a vznikajú celodenné zápchy. Fakt super riadenie. Natíska sa mi napríklad otázka, fakt v tomto štáte (meste) máme len jednu firmu na prerábky električkových tratí? 🤔
Reply on: Minko #169814:
Takže rekonštrukciu Amerického nám. posunieme radšej na 2021, aby sa Minko nehneval.
V 2044 ešte stále Buse Panel ukazuje linky k fanzóne a zimnému štadiónu ako info o MS v hokeji😂😂
myslím že Gagarinovej by najviac pomohlo, keby konečne otvorili prístavnú. a dokončili vjazd do mesta z R7. Nechápem tú flagrantnú naivitu až hlúposť KDI, ktoré veľmi dobre vie, aká je situácia v BA, že máme uzavreté Mlynské Nivy, že máme uzavretú Prístavnú, čím je zahustená doprava na Gagarinovej, najnovšie do Gagarinovej (resp. ulice Svornosti) ústi výjazd z R7 skrz D4 a tí babráci ešte babrákovi stavebníkovi D4/R7 povolia uzavrieť zjazdy/nájazdy v MÚK Prievoz. Akoby nestačil žalostný stav v súvislosti s totálne zbabranou reko v KV v západnej časti mesta, treba už dosť biedny stav východnej časti mesta totálne dodrbať. A mesto s DPB tiež nezaostávajú, evidentne si povedali, že komu by nestačilo, rozkopeme s tým súčasne aj pomerné významné dopravné uzly MHD Americké námestie a Blumentál.
Reply on: Viko #169812:
Pokial by sa poriesili tie uzke miesta a mozno miestami mierne rozsirila cesta nech tam nie je iba 2,1m "trvaly" pruh (ktory dokonca neviem, ci nie je v rozpore so zakonom/normou? Mam pocit, ze je nejak definovana sirka normalneho jazdneho pruhu), tak potom nie - z mojho pohladu by to potom divny system nebol 🙂

EDIT: Ak sa nemylim, mala by to riesit norma STN 73 6110 ale nejak sa neviem takto neskoro v noci dopatrat k celej norme, ak teda nechcem platit za kopiu 😃

EDIT2: Tak som nieco nasiel na webe cyklokoalicie a vypada to, ze cesty kategorie B1/B2/B3 maju mat sirku medzi 3 a 3,5m na pruh 🙂 (Acka su v podstate dialnicne hodnoty a Ccka lokalne obsluzne cesty cize nie Gagarinka, pricom minimum je 2,75m) https://cyklokoalicia.sk/doc/STN_73_6110.pdf
Reply on: MatejBA #169810:
Keby sa vyriešilo tých pár úzkych hrdiel, na ktoré treba stavebné úpravy, stále by si to pokladal za divný systém? Lebo podľa mňa je to to najlepšie, čo sa z tej ulice dá bez neúmerných nákladov vytrieskať.
Reply on: MatejBA #169810:
Môžem povedať len toľko, že aj do budúcna sa bude hľadať také riešenie, aby na Gagarinovej zostala zachovaná preferencia MHD a výrazné časové úspory, ktoré sa podarilo dosiahnuť na celom úseku medzi Ondrejovovou a Pažítkovou.
Reply on: ivanbuto #169809:
To ma napadlo len tak pomimo, kedze sa (snad) blizi termin otvorenia ASMN a nebol by som rad, aby ten divny system, co tam je teraz, ostal na jednotku docasnosti "jeden furt" 😃

Ty si to nemyslis, ja by som sa nedivil 🙂
Reply on: MatejBA #169806:
Nechápem otázku k vráteniu pôvodných pruhov na Gagarinovej.
Nemyslím, že sú rozkopávky preto, že by niekto čakal slabšiu dopravu kvôli korone.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.