Predpokladám, že to bude súhra viacerých faktorov, ako napr. väčší počet cestujúcich, rôzne ľavé odbočenia (napr. na Jaskový rad), samozrejme aj viacej áut na Stromovej a iných cestách (možno aj dlhšie čakanie na semaforoch na Bárdošovej x Stromovej) , prenášanie meškania a pod. V skratke to budú asi podobné dôvody, ako na iných linkách. Lepší znalci miestnych pomerov by určite vedeli ešte niečo doplniť.
EDIT: Ak to autor pozeral podľa tabule, ako píše TeBeCe, tak beriem späť.
Ak je to podla tabule, tak nemeskava. Minibusy vacsinou nelistuju zastavky, takze vsetky odchody zo zastavok posielaju z konecnej zastavky, cim sa zakazdym zvysuje virtualne meskanie. Plati to aj pre 147.
Ten spoj bol svojho času rozdelený celkom úmyselne, lebo sa bežne stávalo, že vodiči N95 sa pozabudli a nechtiac zdrhli - nepočkali na N80 (neuvedomili si, že to je zrovna ten odchod). Dneska už je situácia s novým typom palubákov trochu iná, ale ešte keď v noci jazdili autobusy so starými palubákmi, vodičovi to na Romanovej po zastavení zapípalo (aby potvrdil nasledujúcu jazdu) a tak mu skorej došlo, že sa niečo deje a s menšou pravdepodobnosťou zdrhol tej N80-ke.
Možno je to blbosť, ale nemôže to byť tým, že SW, ktorý im generuje CP nevie spraviť spoj, ktorý by mal v danej zastávke odchod v inú minútu ako príchod? A preto to musí rozdeliť na dva spoje.
Na Hlavnej stanici je to v CP normálne, ako poznámka o čakaní na N80. Tá poznámka je tam asi preto, aby si počítal s predĺžením jazdnej doby o cca 4 minúty.
Páni, prosím vás, čo je to za nezmysel v CP linky N95 pri spoji s odchodom 3:30 z hlavnej stanice? Prečo je tam poznámka, že spoj končí na Romanovej?
Spoj nekončí na žiadnej Romanovej, ale ide rovnako v celej dĺžke trasy až po vozovňu ako počas celej noci. Pri tom konkrétnom spoji je len štvorminútové čakanie na prípoj (N80 - návoz vodičov smerom z Ovsišťa na ranné nástupy s prestupom na N95 na Romanovej) a preto je tá jazda akoby rozdelená na dve časti, zo stanice po Romanovu a z Romanovej po vozovňu.
Je mi jasné že to tak je aj na webe DPB, ostáva už len dúfať, že na zastávkach nevisia cesťáky s touto informáciou. Aj tak dosť dobre nerozumiem, prečo sa tam tá nezmyselná poznámka dostala.
Áno, ale tak otázka náhradných dielov je trochu širší problém a netýka sa len trolejbusov, ale napríklad aj električiek. Čo sa týka zaskakovania počas zimy, tak tam ide o zopár dní, kedy je kritická situácia s izolačným stavom a vozy sa musia nechať vysušiť a následne premerať, prípadne ráno kvôli silnej námraze. Mohli sme mať iné vozy, ale to sme mohli mať aj iné električky a teraz už je zbytočne sa v tom montovať.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Trammat