Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Minko #169445:
Viem, skoro nikto ich nevyužíva, ale ja vždy radšej idem z Patrónky na Račianske mýto Linesom (ráno sú plné, ale poobede sú v tomto úseku prázdne), ako preplnenou 21.
Reply on: Urbanway 2423 #169444:
z toho čo so mal svojho času možnosť vidieť aj ako pravidelný užívateľ Linesov môžem skonštatovať že boli MHDčkármi využívané len veľmi príležitostne. 🙂
Reply on: Minko #169443:
Mimo špičky aj dosť často zrýchlené sú. Taktiež poskytujú nezvyčajné spojenia po BA. 🙂
Reply on: Urbanway 2423 #169442:
presnejšie hrajú sa na akési zrýchlené spoje MHD 😁
Reply on: Minko #169440:
Aj Slovak Linesy sú v Bratislave MHD.
Reply on: TomJ #169436:
Tak už aj doteraz z večera do rána parkovalo pár 30Tčiek v Krasňanoch.
no uznávam že na linesy a iné prímestské linky som nemyslel. ale debata sa celý čas točila okolo MHD. Takže protiotázka- ktoré linka MHD okolo spomínanej zastávky Mliekarenská iba prechádza a nezastavuje tam?

a ku Gagarinke- tá je hanbou Bratislavy a za túto ulicu by malo chodiť vedenie mesta po kanáloch...
Reply on: TomJ #169436:
Nie je. V novom CP L3 budú tri "špičkové" poradia premávajúce len ráno, táto konkrétna 3/17 ako jediná bude končiť v Krasňanoch.
Reply on: Ma178rek #169437:
Aha, to ma nenapadlo. To bude asi ZV, čo bežne stáva na Komisárkach, tak teraz bude na Vinohradoch alebo vo vozovni.
Reply on: TomJ #169436:
Možno záložný voz Vinohrady ktorý spraví ráno koliečko a potom stojí tam.
Ten jeden spoj linky 3 v novom CP, čo ide z Jungmannovej len po Vinohrady bude v sedle odstavený v Krasňanoch alebo to je nejaká chyba?
Reply on: Minko #169428:
Takže tadiaľ majú jazdiť aj všetky vozidlá pravidelnej linkovej prímestskej dopravy (a teraz myslím ten konkrétny Tebou menovaný úsek), aj keď na Mliekarenskej nezastavujú?
Reply on: N/A #169433:
Veď presne o tom hovorím, čo majú naschvál autobusy jazdiť cez výtlky a rozbitú cestu, len aby za každých okolností využili buspruh?
Reply on: Urbanway 2423 #169429:
Keď som jazdil istý čas Uber, tak na firemnom aute na plecháčoch v BUS pruhu na Prievozskej som chytil taký výtlk pod mlákou v daždi, že geometria v ťahu a disk bol ožužlaný ako staré pero.🤪
Reply on: Minko #169431:
Niekde inú možnosť nemáš, ale keď ju máš, tak prečo ju nevyužiť? 🙂
Reply on: Urbanway 2423 #169429:
ak je rozbitý povrch závažná skutočnosť tak tu máme na Slovensku 75% ciest priam nezjazdných a nevhodných na cestnú dopravu 😁
Reply on: Urbanway 2423 #169429:
Problematické bývajú v buspruhu aj kanály - na ich zarovnanie s vozovkou sme tu experti 😉
Reply on: Minko #169428:
Podľa mňa je rozbitý povrch vážna skutočnosť, či už v buspruhu, alebo mimo neho a keď sa dá, tak treba jazdiť tam, kde je ten povrch lepší, na čo zbytočne ničiť autá a autobusy. Ak by boli buspruhy aj cesty v dobrom stave tak potom nech každý jazdí tam, kde má, ale nateraz by to podľa mňa nebolo dobré.
Reply on: Urbanway 2423 #169427:
dobre uznávam komandovať nebolo správne slovo... mohol som použiť apelovať.

to nejde o to aby to bolo fér kto môže alebo nemôže ísť v tom buspruhu ale ten buspruh nebol vymyslený pre srandu králikov. Tak ak sa časť vozovky vyhradila konkrétnym vozidlám, očakávam, že tieto vozidlá budú túto časť využívať ak tomu nebráni nejaká vážna skutočnosť. A nie, rozbitý ale zjazdný povrch nie je vážna skutočnosť.
Reply on: Minko #169422:
Chodci môžu prebiehať cez cestu aj mimo prechodu, to nie je nikde zakázané. A skuočne si myslíš, že vodič v MHD môže svojho šéfa komandovať? A okrem tohho tie cesty nespravuje DPB a na meste nikto ,,nejakého vodiča MHD" nikto počúvať nebude (lebo nie sú peniaze, vodič si to vymyslel, a pod.).
Keď je cesta v normálnom pruhu rýchlejšia (napr. blokovaný buspruh), prípadne pohodlnejšia tak prečo by mali jazdiť v buspruhu. Celý problém je v tom, že ľudom v IAD vadí, že nemôžu ísť v buspruhu a preto chcú aby aj MHD nemohla chodiť v normálnom pruhu (aby to bolo fér), ale tak VHD bude v tomto vždy zvýhodnená, pretože jazdí vo verejnom záujme. Týmto netvrdím, že sa má MHD v čase dopravnej špičky obiehať a preradovať krížom-krážom z a do buspruhu (napr. keď jeden autobus stojí na zastávke, ale ten druhý na zastávke nezastavuje, tak ten druhý kľudne nech počká) a blokovať tým vedľa idúce autá, ale keď večer ide vodič mimo buspruhu, lebo je to pohodlnejšie, tak na tom fakt nič zlé nie je.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.