Ešte som prerátaval možnosť intervalu 3-4 minúty liniek 3 a 7 a 2 vozy navyše by asi iba trebalo na vyjazdenie takéhoto intervalu ale to by bolo ťažké nájsť
Nie že veľmi sa úradu neujal, Vallo tam vtedy ešte vôbec nebol a nemal do toho ako zasiahnuť. A celá L7 v 4-minútovom intervale na Komisárky počas dvoch mesiacov bola akurát tak súčasť predvolebného divadla (za ktorým stál myslím Pilinský?)
volby boli 10.11., zrusena premavka bola od 19.11., to sa sice este velmi uradu asi neujal, ale keby taku zmenu (zrusenie) nechcel, tak predpokladam zeby k nej nedoslo (alebo by to bolo relativne rychlo vratene nazad)
rozumna doprava do race bola na jesen roku 2018 kym to vallov tym nestihol zrusit (rano L3 a L5 v 8 minutovom intervale a L7 v 4 minutovom intervale a popoludni vsetky 3 v 8 minutovom az po koniec race), pokial predstavitelia mesta chcu aby sli ludia z aut do verejnej dopravy, tak v sucasnom rezime dopravy tam velmi miesto pre novych cestujucich asi nebude....
keď bol interval v Rači ráno 8 minútový pri všetkých linkách tak to nestačilo, ale tak mix 30T a K2 je zvýšenie stavu pri 4 minptovom intervale... rátajme kapacitu 250 osob v 30Tm T3 a T6 si nemyslím že majú kapacitu 2*160 ľudí, real možno 110 takže 220, a K2 150
pri intervale 8 minút to robí:
predtým : 30T, 2* 2T = 250+220+220=790
teraz: 2*30T a 2*K2 = 2*250+2*150 = 800
je tam mini zlepšenie ale rozumiem že by aspoň mix K2 a 2*T bol lepší
To bola narážka na zníženie kapacity , kde evidentne nestačila.
Postupne sa tam zase zmiešala výprava a teraz je to zase skoro o 100% výprave K2S aj ráno.
Poobede sa potichu zredukoval interval na L7 na dvojnásobný.
Čiže kapacita je tam rovnaká ako pred reformou no prišlo sa o spojenie s Obchodnou , kde bol v špičke 4 min.int.
Do Karlovky teraz chodí všetko v duplákoch a pritom na ex. L6 boli ku koncu konečne kačky , ktoré tam aj kapúacitne patrili.
Polepšila si aj Vajnorská , kde boli K2S na L2.
A tie trojicky by si z coho poskladal podla teba ? A to este nejazdime do Dubravky. Na predlzenu L4 do Dubravky bude treba minimalne dalsie 2 T6(T3P) supravy a 2 29T. A mame ich ?
Aha, Kočan, absencia zmyslu pre humor. Škoda, v DPB si mi pripadal byť normálny.
Áno, vadí mi tvoje zhadzovanie jednlinkového variantu, ktorý podľa teba môže aj za zníženie dojivosti kráv.
Nemyslel som s trolejbusmi dnešok, ale situáciu, keď sa odstavovali v rokoch 2015-2016. Vtedy mali tie najnovšie sotva 13 rokov prevádzky za sebou, vtedy mali zostať. Dnes je +5 rokov, to už je iná situácia, samozrejme.
Dnešná prevádzka starých trolejbusov už balancuje medzi šotovinou a verejným záujmom. Akákoľvek väčšia investícia prekračuje trhovú hodnotu tých vozidiel (tá sa pri funkčnej 15 TrM pohybuje do 5000 €). Od roku 2019 začínajú odchádzať a vyžadujú si čoraz vyššie stupne opráv. Bolo by na čase ich preto preradiť do rezervy a zriadiť negarantované poradia presne tak, ako popisuješ.
Prečítal som si všetky svoje príspevky, ale nikde tam bludy nevidím. Vadí ti že všemožne zhadzujem jednolinkový variant a zastávam sa dvojlinkového??? Čakám diskusiu, nie urážky!
A mimochodom nikdy som nebol pokrstený! (doteraz), ale ty o tom vieš veľké...atď. Inak toto je dopravné fórum, takže toto sem nepatrí. Tak láskavo diskutuj k veci. Čakám, aké bludy vykladám?
To je síce pekné, všetka úcta, ale ešte raz si prosím prečítaj svoj príspevok na ktorý som reagoval. Tak ako ja, aj ostatný v reakciách majú pravdu za tým si stojím.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ma178rek