rozumna doprava do race bola na jesen roku 2018 kym to vallov tym nestihol zrusit (rano L3 a L5 v 8 minutovom intervale a L7 v 4 minutovom intervale a popoludni vsetky 3 v 8 minutovom az po koniec race), pokial predstavitelia mesta chcu aby sli ludia z aut do verejnej dopravy, tak v sucasnom rezime dopravy tam velmi miesto pre novych cestujucich asi nebude....
keď bol interval v Rači ráno 8 minútový pri všetkých linkách tak to nestačilo, ale tak mix 30T a K2 je zvýšenie stavu pri 4 minptovom intervale... rátajme kapacitu 250 osob v 30Tm T3 a T6 si nemyslím že majú kapacitu 2*160 ľudí, real možno 110 takže 220, a K2 150
pri intervale 8 minút to robí:
predtým : 30T, 2* 2T = 250+220+220=790
teraz: 2*30T a 2*K2 = 2*250+2*150 = 800
je tam mini zlepšenie ale rozumiem že by aspoň mix K2 a 2*T bol lepší
To bola narážka na zníženie kapacity , kde evidentne nestačila.
Postupne sa tam zase zmiešala výprava a teraz je to zase skoro o 100% výprave K2S aj ráno.
Poobede sa potichu zredukoval interval na L7 na dvojnásobný.
Čiže kapacita je tam rovnaká ako pred reformou no prišlo sa o spojenie s Obchodnou , kde bol v špičke 4 min.int.
Do Karlovky teraz chodí všetko v duplákoch a pritom na ex. L6 boli ku koncu konečne kačky , ktoré tam aj kapúacitne patrili.
Polepšila si aj Vajnorská , kde boli K2S na L2.
A tie trojicky by si z coho poskladal podla teba ? A to este nejazdime do Dubravky. Na predlzenu L4 do Dubravky bude treba minimalne dalsie 2 T6(T3P) supravy a 2 29T. A mame ich ?
Aha, Kočan, absencia zmyslu pre humor. Škoda, v DPB si mi pripadal byť normálny.
Áno, vadí mi tvoje zhadzovanie jednlinkového variantu, ktorý podľa teba môže aj za zníženie dojivosti kráv.
Nemyslel som s trolejbusmi dnešok, ale situáciu, keď sa odstavovali v rokoch 2015-2016. Vtedy mali tie najnovšie sotva 13 rokov prevádzky za sebou, vtedy mali zostať. Dnes je +5 rokov, to už je iná situácia, samozrejme.
Dnešná prevádzka starých trolejbusov už balancuje medzi šotovinou a verejným záujmom. Akákoľvek väčšia investícia prekračuje trhovú hodnotu tých vozidiel (tá sa pri funkčnej 15 TrM pohybuje do 5000 €). Od roku 2019 začínajú odchádzať a vyžadujú si čoraz vyššie stupne opráv. Bolo by na čase ich preto preradiť do rezervy a zriadiť negarantované poradia presne tak, ako popisuješ.
Prečítal som si všetky svoje príspevky, ale nikde tam bludy nevidím. Vadí ti že všemožne zhadzujem jednolinkový variant a zastávam sa dvojlinkového??? Čakám diskusiu, nie urážky!
A mimochodom nikdy som nebol pokrstený! (doteraz), ale ty o tom vieš veľké...atď. Inak toto je dopravné fórum, takže toto sem nepatrí. Tak láskavo diskutuj k veci. Čakám, aké bludy vykladám?
To je síce pekné, všetka úcta, ale ešte raz si prosím prečítaj svoj príspevok na ktorý som reagoval. Tak ako ja, aj ostatný v reakciách majú pravdu za tým si stojím.
Počúvaj Jeřábek, čo keby si bol taký láskavý a miesto frajerovania a urážania druhých písal k veci ty mudrlant. Čakám argument. Autoslava nie je Praha trululu. Niečo o tom viem keďže na rozdiel od teba velmajstre chodím električkami každý deň s otvorenými očami trululu.
Áno, električky to majú inak. To, ako je to na niektorých autobusových linkách, viem veľmi dobre, keďže 98-kou jazdím do roboty. Je to tak správne, teda že linka je v zásade nízkopodlažná, ale na vyznačený spoj - ak to nevyjde - môže byť vypravený aj VP spoj. Takto to malo byť označené u trolejbusov - teda, že na niektoré spoje by mohol byť vypravený trolejbus 15Tr, ak by to nevyšlo. A nie malý trolejbus, ako sa to robí dnes. A nehovorte mi, že sa museli staré trolejbusy vyradiť! Nemuseli, veď práve pre nenulovú zostatkovú hodnotu museli v stave zostať a nemohli sa predať. Takže pár kusov, tých najlepších z posledných sérií, ktoré aj tak zostali v stave, mohli takto využiť.
Ale vrátim sa k električkám. Tam je stále veľa VP vozidiel, takže tam je lepšie, aby sa nízkopodlažnosť vyznačila pri konkrétnom spoji.
Reagujem aj na birch a david1. Asi ste pozorne nečítali a asi ste ma presne nepochopili. Ja ako jeden z najstarších bratislavských šotoušov viem veľmi presne, koľko máme v Bratislave akých vozidiel, veď veľká časť údajov o vozidlách spred roku 1990, čo sú na týchto stránkach, pochádza odo mňa. Takže mňa nepoučujte o tom, že nemáme toľko NP električiek, aby mohol byť vždy každý druhý spoj NP. To, samozrejme, viem! Aj viem, že na internete sa to dá zistiť, ktoré poradie je NP. Mne išlo o to, aby to bolo jasné aj z CP na zastávke. A riešenie? Veď je to v mojom príspevku uvedené! Tak to tu ešte raz zopakujem: "Viem, že v CP nie je miesto na ikonu invalidného vozíka, ale hrubé písmo (bold) na vyznačenie konkrétnych NP spojov by sa snáď zmestilo".
Mhr1
Ale vrátim sa k električkám. Tam je stále veľa VP vozidiel, takže tam je lepšie, aby sa nízkopodlažnosť vyznačila pri konkrétnom spoji.