Tie poradia nechýbali, jednoducho nie sú. Na električkových linkách vypravovaných z oboch vozovní sú všetky párne poradia vypravované z vozovne Krasňany a nepárne z vozovne Trnávka. Podobne ako sú v Brne všetky párne poradia vypravované z vozovne Medlánky a nepárne z vozovne Pisárky. K2S, ktoré boli dočasne odstavené na Trnávke, sú späť v Krasňanoch, naopak niektoré T3P sú naspäť na Trnávke. Na linke 4 sú 25. a 27. poradie (obe delené) negarantované a vypravované z Trnávky.
Priatelia, neviete niekto, ako je to s výpravou električiek? Včera i dnes chýbala 1/9, včera chýbala 4/28, dnes 4/26 - koľko poradí vlastne má byť na e-4? Na e-9 chýbajú poradia 9/21, 9/23, 9/25, včera i 9/28 - koľko je vlastne poradí na e-9? Chýbajúce nejestvujú, alebo naozaj sa nevypravili? A ako sa premiestnili električky medzi vozovňami? Lebo zdá sa, že sa zvýšila výprava kačíc a znížila T3P. Sú všetky K2 späť v Krasňanoch a niektoré T3P zasa na Juráku? Ktoré sú potom na Juráku? Vypravuje JD aj nejaké T3P na e-4 či e-9? Alebo sú všetky vysokopodlažné poradia na e-4 a e-9 z Krasňan?
Začali jazdiť električky do Karlovky po pol roku - a tu ani jeden príspevok?
Premávka električiek spomínaným smerom prekvapivo bez problémov a zdržaní, najvyššie meškanie aktuálne 4713 na linke 4 - 4 minúty, ale to je z dôvodu prejazdu centrom smerom do Karlovky.
Čo s tým má MHD? Rovnako nespoľahlivé sú aktuálne asi aj autá, taxíky, kamióny a všetky ďalšie dopravné prostriedky. MHD je spoľahlivá, nespoľahlivý je článok medzi volantom a sedadlom auta.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ričard