s tym mal rovno pokracovat v jazde a hanbit sa so stiahnutym chvostom, a keby s tym siel viac do stredu (na kolaje) tak by ani spodok uz velmi neoskrel...
To by nebolo zlé v prípade ak bude na väčšine trasy bus pruh, ináč to nemá logiku lebo napr. meškanie spoja z Čunova ovplyvní aj premávku do Devínskej/Záhorskej,... Tiež by sa mali dovybudovať sociálne zariadenia aj na iných konečných keďže napr. Záhorskej nie je ani Toitoi-ka a zrejme aj na iných konečných
Podľa mňa to nemá veľkú logiku keďže tam nie je veľký priestor na odstavenie a 37 mávajú dlhšiu prestávku pod Mostom (hlavne kvôli sociálke) čiže by sa museli skrátiť prestávky a zrejme pridať voz, ktorý by sa radšej mohol využiť na posilnenie intervalu
Tu nie sme v Nemecku, kde maju ZOB, odkial idu vsetky linky vsade. Tu sme v Bratislave a medzi Most SNP a Euroveou musis cestovat ako fas. Zvykol som si uz.
V mojom ponímaní celkovo v Bratislave chýbajú linky s trasovaním z periférie na perifériu cez centrum mesta. Čo mám z toho, že linky z centra odchádzajú do jednotlivých okrajových častí z rôznych konečných, keď medzi tými jednotlivými konečnými musím v rámci centra trikrát prestupovať?
Čiže áno, kľudne aj z Opletalovej do Čunova, ak by linka obslúžila viac prestupných uzlov v meste ako napríklad súčasné 30, 37, 91 a podobne.
Skôr by som pouvažoval o predĺžení 210 pod Most SNP, lebo tá na rozdiel od 78 jazdí celý týždeň. A možno by som potiahol 29 až na Autobusovú stanicu (kľudne aj so zachádzkou pred Euroveu).
a co 20 z Opletalovej do Cunova? Ale bolo by to fajn, len kde by odpocival typek s 37 na SND? Nie je tam parkovisko ako na SNP. Predsalen tam mavaju dlhsie pauzy nez 78 na tom SND. Uz tam je chaos, nieto este pridat 37 ktovie na ktore nastupiste.
Keď sa zlúčia L30 a 37 do jednej linky tak sa budú spoje zase dobiehať. Budete na tom istom.
L37 by ešte aj pribudlo pár zastávok, ktoré teraz neobsluhuje...
TomJ