o 8 hod. hore Kollárkom autoškola 8145 Škoda 14 Tr, smerom dole rozkopávajú cestu aj chodníky plynári, zas idú robiť to čo už bolo pred rokom či dvoma rozkopané (trochu na hlavu naozaj....).
Zastávka Cvernovka smerom do centra je posunutá asi o 100 m nazad oproti bývalému vjazdu do autobus. stanice, na budove cvernovky idú rozoberať okná a osekávať omietku.
Samozrejme že mohol. Keď o tom vie imhd plánovač, zastávkové tabule a X ďalších systémov, môže o tom vedieť aj palubák Žijeme v dobe autonómnych áut, mať osobitný kalendár pre linku 39 skutočne nie je problém ak si dopravca riadne zadá čo chce (a keď správny dodávateľ povie že sa to nedá tak správny dodávateľ proste zakázku nedostane).
Zdravim. Vedel by mi niekto povedat preco na L67 ako jedinu v BA su este aj teraz cez prazdniny vypravovane neklimatizovane kyble SOR BN10.5? Vcera a predvcerom sa tam aspon na dvoch poradiach objavili NS12-tky ale dnes uz je zase vsetko po starom. Diky.
Ono by to tak mohlo byť aj dnes, keby sa do PP doprogramovala funkcia ktorá by neumožňovala prihlásiť sa do zlého typu služby (resp. vodič by typ dňa vôbec nezadával, ale určil by sa automaticky podľa dátumu a nastavení v PP).
Mozno maju poruchu digestora,alebo spolahlivejsie je dat autobusy na 210.Ja bych yo tak tiez robil.Tolko studenych startov za den dieslovy motor neprezije.Ved uz nemaju z coho to opravovat tie vozy.
Toto za mojej éry možné nebolo, v kabele si mal "jazďák" len so svojimi odchodmi, ale občas sa stávalo, že sme si vzájomne vymenili odchody, aby človek mohol mať dlhšiu prestávku a mohol sa v kľude najesť, dlhšie ("bezpečnostné") prestávky sa zaviedli až niekedy v rokoch 1987-8, dovtedy to bolo fakt dosť úbohé...
TeBeCe