Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #167015:
Stoji aj L204 na Trnavke.
L3 ide? Smer raca uz 12minut nic, na racianskom myte
Netecu elektrony do vedenia, L4 nejazdi Zatisie - Zlate piesky
Reply on: TeBeCe #167013:
Premavka po 30 min obnovena.
Strhnute vedenie na Sancovej, prerusena premavka 201, 209, 204, 64
Na popradskej asi zacali budovat buspruh
Public Transport

Public Transport

+1 kus 31tr na DD prichádza.

Prekrývanie starého označníka na Molecovej.
Reply on: S499.1023 #167008:
Dovolím si Ťa doplniť - z 33ks prvej série NB18(rok 2009) jazdia všetky, zo 17ks NB18 druhej série(rok 2010) jazdia okrem jedného všetky(ten jeden je len momentálne odstavený), z 50ks tretej série(rok 2011) je jeden voz(6727) vyradený po ťažkej nehode s električkou a jeden momentálne v dielňach, takže info Ľudovíta je čistý nezmysel...

Podotýkam, že som SOR ťažko negatív, ak by ma chcel niekto upodozrievať z nadŕžania Libchavským pomstám, ale fakty sú fakty... 😂
Reply on: mirec240 #167007:
To si zrejme rozprávajú beusáci pri pive, keďže Ľudevít Velislav uvádzal, že to je jeho hlavný zdroj insiderských informácií o DPB. A beusáci to asi majú z fundovaných školení odborovej organizácie Autošofér.
Reply on: N/A #167005:
Uvedieme na pravú mieru: V Prahe stále jazdia prakticky všetky dodané SOR-y prvej série až na nejaké jednotlivé kusy. Žiadne bratislavské SOR-y nie sú odmietnutou dodávkou pre Prahu.
Reply on: N/A #167005:
Kam ty chodíš na takéto hovadiny? Konkrétne to, že v Prahe nejazdí skoro ani jeden SOR 1. série a to, že naše boli pôvodne odmietnuté z Prahy? Lebo ja o ničom takom neviem 🤔
Dobrý deň, dnes ráno som sa viezla linkou x5, číslo vozu 2224. Z dvoch dverí (tretích a posledných) vytekala čierna tekutina rovno na cestujúcich stojacich pri dverách. Rovnako bolo potečené aj sklo oddeľujúce osoby sediace pri dverách od dverí... Prosím pozrite sa na tento autobus. Ďakujem
Reply on: S499.1023 #166994:
Súhlasím.
Samozrejme,že na domácom trhu sú tie ich busy ok.
Istotne pri objednávke vozov sa kladú podmienky na výkon motora,výkon klimatizácií,počet dverí,nabíjačky,wifiny a podobne.
V Prahe už nejazdí skoro ani jeden SOR 1.série.Obmieňajú vozový park častejšie,áno žije tam raz toľko ľudí čiže raz toľko tzv.daní do rozpočtu,ale aj tu sa to mohlo už dlhé roky robiť inak.
1.séria Sor-iek je vlastne "odmietnuté" zboží z PHA.
Tie vozy už majú najlepšie za sebou.Ako nové,zlomené rámy,nevýkonné klímy,najporuchovejšie motory.
2.Séria Sor-iek tuším okolo 20ks sa kupovalo v 2012 "bez klimatizácie".
Uvidíme čo bude z nového vedenia mesta a podniku,nechajme sa prekvapiť.
Reply on: mirec240 #167003:
To je krásny zážitok pre nejakého nováčika - ešte ani nezačal poriadne jazdiť a už sa kvôli nemu stojí 😂
Pár minút budú zdržané tbusy na Kollárku smer Americké nám. 8145 po prejazde poškodila úsekový delič.
Reply on: TeBeCe #166993:
Zabudol si podotknúť,že staré Sorky klímovali na X5 asi do 10tej ráno.Keď vyšlo to guľaté koliesko "oskar" na oblohu trošku vyššie tak z klímy bolo hneď kúrenie.Osobná skúsenosť v 2862 a 2847.Ľuďia otvárali všetko čo sa dalo.
Klimatizačné jednotky Carrier Sütrak sú nepostačujúce na vychladenie vozu.Všimol som si,že aj vodiči boli ako kropačky 😁
Reply on: Jadran #167000:
Veselo kapu aj SU15 CNG dnes na L32. 😃
Reply on: klasIK #166996:
Dlho vydržala! 💗 Necelé dve hodiny po výmene, pôvodne tam bola 2637.
Aj 2203 porucha pri ŽST Vinohrady.
2649 zdochla na zastávke Nevädzová, tiež vyvrela...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.