No ale mirec240 má pravdu. Veď tu otázka nestojí, že buď 9,5 m autobus alebo nič. Otázka stojí, prečo na ZV nie sú vypravované aspoň 12 m autobusy, ktorých je dosť, najmä teraz, keď sa zistilo, že vlastne Tedomy stale máme. Tak nech ich nemáme len na papieri. A i 10,5 m autobusov je dosť po tom, čo sa ich nepodarilo všetky odpredať. Aj to je lepšie ako 9,5. Taký voz by na zálohy vôbec nemal byť vypravovaný!
A najhoršie je, že sa to dozvedia cestujúci až po vystúpení z električky či autobusu, ktorými by sa mohli odviesť ku tomu druhému nadchodu...
Tam mal byť podľa mňa určite zriadený dočasný priechod pre chodcov (ak sa nedala rekonštrukcia vykonávať za jeho prevádzky), ale vyzerá že tu sme stále len v Bratislave.
Vozidlo #2228 (dnes na L88) má pokazenú klimatizáciu, alebo je pokazený komponent medzi volantom a sedadlom?
Klimatizácia (alebo niečo iné zo stropu?) hučí, ale vôbec nefúka vzduch ani nechladí, okná pozatvárané...
To je fakt taký problém pootvárať na konečných všetky okná aj strešné (tie sa na tých novších SORkách otvárajú zo stanovišťa vodiča, nie?) v prípade ak riadne nefunguje klimatizácia?
Mám pocit, že som sa tento rok neviezol ani raz autobusom z Trnávky alebo Juráku, ktorému by riadne fungovala klimatizácia a väčnou je v nich viacej okien zatvorených ako otvorených.
Mike